rampen_ Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Ikke det at jeg skal ha det helt enda, men bare lurte.. I Trondheim og omegn??
Lilah Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Du går inn på gulesider, søker: akupunktur, stedsnavn. Da får du noen treff, så ringer du noen av de og spørr. Eller skjkker ut hjemme sidene dems.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Frisk fysioterapi har en fysio som setter akupunktur. Trude Hoff Leirvik. Ligger i fossegrenda
FrkVissVass Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 det er jeg å veldig sugen på. på Møllenberg her så er det en da, å på solsiden... når får vi det igrunnen? fra 1.april?
rampen_ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 hhe, hmm.. ja, jeg vil bli moden slik at jeg får ut han her LITT før termin.. eller ved termin iallefall! Vil IKKE gå over! (Regner med at det kommer en relativt stor krabat her..)
FrkVissVass Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 ja, og siden vi er "fødeklar" den 1.april er det kanskje fra da av vi kan gå på akupunktur? eller? vil ikke gå over jeg heller, 64 dager er max-grense, hehe!
rampen_ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2007 hehe ja... huff!!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med denne terminen!! Men vi kan no avtale time sammen i tilfelle!!! Troppe opp å si : VI VIL MODNES!!! NÅÅååååå
riho1 Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Fra uke 37 begynner de å sette modningsakupunktur. Men det er ingen garanti for at dere føder før termin, litt avhengig av hvor mottakelig dere er. Men at det setter igang prosseser i kroppen er det ikke tvil om. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå