Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jenta mi får magknip uansett jva jeg spiser/ikke spiser. Siste dagene har hun blitt avbrutt når hun har sovet, av at hun har fått magknip. Så det har blitt veldigt lite soving på oss her siste dagene ja. Jeg er veldigt nøye på hva jeg spiser, og har ikke spist noe som hun skall kunne reagere på. Noen som har noe tips på hva man kan gjøre for å hjelpe henne? Hun har jo gått fra å sove minst fem timer i et sett om natten til nå siste dagene og bare sove 2 timer. =/
Fødemaskinen Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Gutten min får vondt av allt, men har begynt å gi seg nå. Fant ut at han fikk mageknipp uansett hva jeg spiste. Så til slutt spiste jeg det som passet meg 0 like mye mageknip som tidligere. Ellers så hjelper vanlige ting som: Massasje av magen. Press bena til bebissen opp mot magen i noen sekunder. Rape godt etter måltidene Varmt bad i badebøtte Drikk ammete Osteopat/kiropraktor - ofte har babbiser problemer med rygg, noe som påvirker mage og søvn. Om alle ting er prøvd, kan du prøve å gi små doser sukkervann som smertestillende.
nourateadni Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 du kan også gi "minifom" før hvert måltid, du får det kjøpt på apotek. når barna drikker så kan de svelge masse luft som skaper skum og smerter, minifommen gjør slik at skum ikke lages..(er ikke helt sikker på om det var slik den funket, men den skal funke hvis det er det som er problemet)
komplett familie Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 funket med minifom her.. ga det i 4 uker til hvert måltid, etter dette gikk det over - for det meste.... ellers hjelper det at de ligger på magen -på gulv eller i armene dine, de får ofte ut en del luft da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå