Gå til innhold

A-CREM ER EGNET SOM KULDEKREM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange debatter skal det være om det? Ja, den inneholder vann, MEN det fordamper når den kommer i kontakt med huden. Åh, blir bare så oppgitt over atter en gang å lese at den ikke skal brukes fordi den inneholder vann. DEN ER EGNET SOM KULDEKREM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den jeg og ;) smører på 30 min før vi går ut :)

Skrevet

Ja,for da er du veldig informert!!!

I alle kuldekrem tester jeg har lest har A-crem kommet sist ut pga at den IKKE egner seg som kuldekrem!!

Den var godkjent som kuldekrem for 25 år siden vennen min!

Gå til apoteket også spørr du om de anbefaler den som kuldekrem,det gjør dem nemlig ikke......

Så få fakta før du skriver slike innlegge her.

Skrevet

Da er du naiv hvis du tror at de p apoteket vet så mye, spør en hudlege som kan det! Så "vennen" min, du er nok ikke så godt informert du heller hvis du tror på alt det de sier på apoteket. Og alle disse testene du snakker om, jeg har også "mine" tester. Og de har godkjent a-cremen. NEMLIG

Skrevet

Ja, a-crem kan brukes som kuldekrem dersom den fordamper i 30 min før en går ut, MEN det er ikke den som anbefales. Veldig egnet er den ikke, men KAN brukes som det. Alle kremer kan brukes som "kuldekrem", så lenge de fordamper først hvis det er vann i. Det er fordi det blir et lag utenpå huden som beskytter huden for kulde og vind.

Men det beste er å finne en KULDEKREM med olje i!

Hilsen hudpleier.

Skrevet

hvis a krem ikke er egnet som kuldekrem,hvorfor ble jeg da anbefaltden av en hudlege??du er kansje ikke så smart du lille venn.anbefaler deg å sjekke kildene dine bittelitt bedre neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...