Gå til innhold

bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye får dere i bidrag fra far.

Jeg har regnet ut ca hva jeg bruker og har komme frem til at han skal gi meg 650.-mnd. dette gjelder frem til hun skal i barnehage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får 630,-i forskudd fra nav..På nav sine sider er det en bidragsveileder/kalkulator:-)

Skrevet

jEG FORSØKTE MEG PÅ DEN, MEN SVARET BLE 2000,-.( Ups, mente ikke å "rope", men caps lock sto på.) 2000,- er jo mer enn det jeg bruker totalt, kanskje det ble regnet med at hun er i barnehage, med de utgifter det fører med.

Skrevet

hmm...vet ikke hva den regner med-og det er jo bare en veiledning og..Kanskje lettere å ringe nav å høre:-)

Skrevet

Tror ikke det har noe å si om barnet går i barnehage eller ikke. Jeg har hvertfall fått beskjed av nav at så lenge jeg har hovedomsorgen så er det en utgift jeg må dekke selv.

Bidraget blir i hovedsak regnet ut ifra antall netter barnet er hos far, og inntekt til mor..... Hvor mye far tjener betyr ikke så mye egentlig, med mindre han ikke er istand til å betale.

Det er hvertfall den info jeg fikk av nav.....

Skrevet

Glemte å si at jeg får 1500 i bidrad (privat avtale), da barnet bare overnatter hos far ved lengre ferier... Etter utregning på bidragskalkulatoren skal han betale 1350 kr.....

Skrevet

Jeg får 2000,- og har gjort det lenge... Får bare håpe han ikke finner ut at han skulle betalt 500,- mindre per måned...

Skrevet

Utregningene på nav er jo kunn et minste beløp.... De fleste med privat avtale har vel et litt høyere beløp tror jeg.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...