Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 hvor mye får dere i bidrag fra far. Jeg har regnet ut ca hva jeg bruker og har komme frem til at han skal gi meg 650.-mnd. dette gjelder frem til hun skal i barnehage.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 jeg får 630,-i forskudd fra nav..På nav sine sider er det en bidragsveileder/kalkulator:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 jEG FORSØKTE MEG PÅ DEN, MEN SVARET BLE 2000,-.( Ups, mente ikke å "rope", men caps lock sto på.) 2000,- er jo mer enn det jeg bruker totalt, kanskje det ble regnet med at hun er i barnehage, med de utgifter det fører med.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 hmm...vet ikke hva den regner med-og det er jo bare en veiledning og..Kanskje lettere å ringe nav å høre:-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Tror ikke det har noe å si om barnet går i barnehage eller ikke. Jeg har hvertfall fått beskjed av nav at så lenge jeg har hovedomsorgen så er det en utgift jeg må dekke selv. Bidraget blir i hovedsak regnet ut ifra antall netter barnet er hos far, og inntekt til mor..... Hvor mye far tjener betyr ikke så mye egentlig, med mindre han ikke er istand til å betale. Det er hvertfall den info jeg fikk av nav.....
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Glemte å si at jeg får 1500 i bidrad (privat avtale), da barnet bare overnatter hos far ved lengre ferier... Etter utregning på bidragskalkulatoren skal han betale 1350 kr.....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg får 2000,- og har gjort det lenge... Får bare håpe han ikke finner ut at han skulle betalt 500,- mindre per måned...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Utregningene på nav er jo kunn et minste beløp.... De fleste med privat avtale har vel et litt høyere beløp tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå