Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 hm.. med en gang jeg legger hu t puppen begynner hu å vræla og prompe. hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Legg henne opp til skulderen og prøv å få henne til å rape? Legg henne på ryggen og dytt knærne hennes opp mot brystet hennes og se om det får henne til å fise seg ferdig? Bytt pupp?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Alder på denne da?dere har ikke starta med fast føde?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 hu er 4,5 mnd.. hu får flaske m mme til kvelden pluss bittelitt grøt.. men har jo så mye melk til henne..
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Åh, kan jo hende hun har oppdaga hvor mye lettere det er å få maten ut av ei flaske enn en pupp...I så fall ville jeg prøvd å holde ut og forsøke videre med puppen til hun skjønner at det er du som er matsjefen..Slitsomme greier. Synd ingen deler ut ekstra tålmodighet og styrke når de sender mødrene hjem fra sykehusene..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Her ble det slutt på pupp etter 1 uke med forkjølelse på han. Ble alt for vant flasken at han nektet å ta puppen lenger :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå