Gå til innhold

Lilledutt på sykehus.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt fordi det var så vanskelig å puste....STAKKARS GROMGUTTEN MIN!

Han er forkjølet og tetner til som vanlig. Men i går hostet han så voldsomt at legevakten sendte han videre etter at inhalasjonen (adrenalin) ikke virket godt nok. Hurra for at det finnes sykehus og medisiner og posotive mennesker som hjelper og støtter når vi trenger det som mest!

Vi er hjemme i dag, men har heldigvis åpen retur så vi kan reise inn igjen hvis det kommer tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten!

Må være kjempetøft å kjenne det at man ikke får puste skikkelig.

God bedring, håper det ikke blir nødvendig med noen retur!

Skrevet

God bedring til dutten....

Håper det ikke blir noen retur, men godt det finnes hjelp å få.

Skrevet

Uff, ikkeno kjekt når de sliter med pusten! God bedring til småttisen, håper han holder seg så bra at dere slipper å reise inn igjen! c",)

Skrevet

Stakkars lille gutten da! God bedring :)

Skrevet

God bedring! God å ha åpen retur... da slipper dere runden med legevakt og fastleger og annet bremsende opplegg:)

Skrevet

Gode klemmer,har selv hatt en gutt med puste problemer hver gang han ble forkjølet,først da han var 5 år fikk han medisin mot astma. I dag er han 8 år,bruker litt medisin og har det fint..sjelden syk og veldig mye futt og fart i han:)

Skrevet

Så bra at det finnes noen som tar oss imot når det er behov for det og som trygger oss på at de er der. Håper det går bedre med lille gutten i dag og at det tar lang tid før dere neste gang må oppsøke sykehuset.

Skrevet

Stakkars dere da!!! Håper han blir fort frisk og at dere ikke får behov for returbilletten!!!! God bedring!!!!!

Skrevet

Ja, nå kommer småen seg. i gårkveld spiste han litt og hosten / pusten bråker litt bløtere (eller hvordan jeg skal forklare det...). Som oftest går det jo bedre og bedre med disse syke små, men det oppleves så skremmende når det topper seg!

Takk for hilsner!

Skrevet

Hei velve... her i huset bor det to bråkeunger... bråker litt løsere syns jeg var en helt fantastisk beskrivelse! :-)

vi har fått flytende ventolin.... det er fint!

Skrevet

hoff da.håper lille gromgutten er bedre i dag?

adrealin funker ikke like bra bestandig nei.

sender en god bedringklem jeg =)

Skrevet

Stakkars liten, og stakkars dere! Det er jo ikke noe som er verre en å vite at de små ikke har det bra. Håper det går bedre med ham i dag. God bedring!

Skrevet

Takk igjen for omtanken! Lillegutt er stadig i bedre form. Han ville ikke spise noe særlig i kveld, men han har lekt og sunget aaaaaaAAAAOFFF! (trollmors vuggesang). Hostekulene blir sjeldnere og surklevolumet er skrudd noe ned. Det er så utrolig deilig at han er bedre! I kveld skal vi kose oss med et lite glass vin og litt småplukkmat!

Ha en fin lørdagskveld!

Skrevet

Uff, får nesten vondt av å lese dette. Stakkars lille gutten, og stakkars dere! Kanskje det er astma - får han medisin? Min eldste har astma som blir utløst av forkjølelse, heldigvis holdt godt i sjakk med medisiner. Har gudsjelov sluppet skrekkopplevelser! Men dette har dere vel sikkert fått utredet. Lykke til videre!

Skrevet

God bedring. vi gleder oss til og se dere friske og raske snart igjen.

Godbedringsklem fra meg og Thyra

Skrevet

Godt han er bedre!!!

Og så lenge han orker å synge så går det helt klart rette veien med ham:-)))

Boffboff.........:-))

Skrevet

Lillegutt og jeg har vært ute i dag. Han er nesten seg selv igjen. Men; han hoster og raspepuster fortsatt. Vi har vært hos spesialist som ikke synes det er noe typisk astma. Men vi følger med. Skal prøve å få en time nå mens han er syk.....Jeg synes det høres ut som astma....men jeg er jo ikke lege....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...