Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Vi venter en gutt, og mannen min ønsker at han skal få et albansk navn. Det er helt greit for meg, så lenge vi finner et som lyder fint og er lett å uttale på norsk også. Men det er søren meg ikke enkelt! Han er veldig glad i navnet Luan (uttales Loan). Det betyr løve. Jeg liker navnet jeg også, men lurer på hva min familie og venner vil si om dette navnet. Hva synes dere?
Kardoula Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Synes det høres ut som et fint navn :-)
#Ariadne# Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 syntes det er ett fint navn.. viktigste er jo at dere liker det:-) enklet og uttale ogsaa, saa tror ikke noen kommer til aa reagere paa det...
Mulatica Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg syns det var fint. Det går jo ha dobbeltnavn, med et mer norsk/internasjonalt fornavn som andrenavn hvis dere vil (og klarer å bli enige om et!).
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Luan er et fint navn. Vi har en gutt som heter Luan. Lykke til.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Det hørtes fint ut! Betyr det samme som gutten min sitt navn Dere må jo først og fremst tenke på at dere liker det og at det ikke er vanskelig å uttale. Kanksje han får et internasjonalt mellomnavn også? Familien venner seg fort nok til det nye navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå