buggi med 2 jenter Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er det flere her som har barn med skjevt bakhode? som alltid ligger med hodet samme veien?Hva gjør dere for å bedre det? Jeg har fått beskjed av hs om å altid henvende meg på den " rette" siden, ha alle lekene på den den siden, samt å snu hodet hennes når hun sover. Har forsøkt å bygge oppunder henne når hun sover men det hjelper jo bare i et minutt før hun er tilbake i favoritt stillingen hennes.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Ta en titt på linken som angår kissbarn over her. Kan være aktuelt å se på kanskje?
*toppris* Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 min gutt var slik.. gikk over det.. hs sa at så lenge barnet brukte begge sidene, dvs at han ikke hadde problemer motsatt vei så var d ikke farlig, måtte bare gjøre d du skrev at du gjør.... dersom han hadde blitt stiv og ikke bevegde hodet andre veien måtte eg gått til fysio,,,, han er nå 5mnd...
Mynona Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Gjorde som du har fått anbefalt jeg, og det tok ikke lenge før hun ikke hadde favorittside lenger. + Henge/legge alle lekene på den siden du vil hun skal snu seg.
buggi med 2 jenter Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 tror ikke det er Kiss. Har lest litt om det og hun har ingen av de andre syntomene. beveger seg fint, sover bra osv.
krone Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Ta deg en tur til manuell terapaut. Gå inn på kiss-kid sidene. Har et barn med samme plagene. Mue bedre etter behand hos MANUELLTERAP.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Det er desverre ikke alltid at det retter seg opp av seg selv. Har nemlig en 5 åring som fortsatt er litt skjeiv. Lillemann her nå ble skjeiv allerede etter bare noen uker, så da fant jeg måtte bare legge han på siden når han skulle sove det har hjulpet veldig ,og nå er han 4 mnd og det meste har rettet seg ut, men jeg har fått time til fysioterapaut/osteopat som skal prøve å rette hodene til begge barna. Ingen av mine barn har heller hatt noen av symptomene på KISS og har ikke hatt problemer med å snu hodet andre veie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå