Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Ikke de som er til de helt nyfødte, men litt størrer. Gjerne hvor og pris?? Og fint hvis nogen har erfaringer med de.... Takker
Tiddelidu Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Vi kjøpte vår i babyutstyrs butikk. Eller vi fikk vår til jul, så jeg er ikke sikker på hvor mye den koster. Har ikke brukt den enda. Er spent for man skal jo ha så lite vann i karet når de sitter i den stolen. Går ikke over bena en gang.. ?
Brillemamma Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 De har sånne badestoler på reflex iallefall... Sånne som man kan sitte oppi, ikke ligge i.. Egnet til store badekar da, ikke balje... Har også sånne som han kan ligge i, men de blir kanskje for små?... Husker ikke prisen, men ikke dyrt!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 kan man ikke ha mye vann i karret når man bruker den? Ingen der bruker den?
tb74 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Vi kjøpte vår på babyshop. Barnet sitter relativt stødig i den. Den har sugekopper under, og babyen sitter på noe som minner om skumgummi. Flott når baljen har blitt for liten, og badekaret ennå er litt stor. Denne fungerte fint for oss, og om jeg ikke husker feil kostet den under 200 kr.
*toppris* Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 har sett at brio har det.. men kan vel variere fra butikk t butikk... pris osv vet eg ikke.. har ikke kjøpt selv.. har ikke badekar:(
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Kjøpte en sånn stol i plast hos Babyproffsen i Sverige. Den settes fast med sugekopper. Blir noe lignende som den som de har på mamma-mia.no. Vår kostet ca 300 kr. Jeg syns den er et veldig bra kjøp! Lillemor trives veldig godt i den ihvertfall. Når hun sitter i den så har hun vann til ca midt på magen.
shanty73 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Bruker den i dusjen også jeg... Knallbra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå