Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 tenkte å finne noen sanger som gutten vår på 1 år kan høre på...noen forslag?
Tredjemann på vei :D Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Det som fenger dem aller mest er om man selv setter seg ned med dem og synger og lager bevegelser til sangene:) Vet ikke hva jeg kan anbefale av musikk da... Bare finn deg ei sangbok og prøv deg frem med noen sanger så ser du hvilke han liker best. Artigst om det er bevegelser til for da kan han selv gjøre bevegelser når han hører musikken senere. Oliver er 15 mnd og digger bevegelsene til "hode, skulder, kne og tå" (eller hode, skulder, mage, lår som de synger i åpen bhg).
Larena Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Her har vi kjøpt Barnas Viser 1 og 2 til jenta vår, og de er veldig populære. På disse cd`ene er det barn som syner kjente barnesanger, som Lille Petter Edderkopp, Lille kattepus, Hjulene på bussen osv. Veldig fine cd`er som blir spilt om og om igjen er i huset. Jenta vår er snart 13 mnd.
Beama Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Sanger med bevegelser til er populært her. Klappe klappe søte, hjulene på bussen, lille petter edderkopp og bjørnen sover... Men da er jeg med å synger å gjør bevegelsene da... hvis jeg bare sitter på en cd vrikker ungene litt på rompen også er det ikke gøy lenger..
PMST Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 hokus og pokus erden kjekkeste her i huset..ihvertfall.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå