Gå til innhold

Bekkenløsning, noen som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig fått time til fysio, men fikk da beskjed om at jeg må betale egenandel på 200 kr, men skal ikke dette være gratis når man har diagnose bekkenløsning med gangbesvær? Eller må jeg betale først, og så få tilbakebetalt fra nav?

På forhånd takk for hjelpen.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg mener du har rett. Jeg fikk henvisning der det står bekkenløsning med gangvansker og har ikke måtte betale noe som helst. Tror du bør sjekke opp med fysio om han/hun har fått med seg hva som står på henvisningen din.

Skrevet

Får du noen annen behandling i tillegg? Hun jeg går til setter nemlig nåler, akupunktur. Fysioen er gratis men jeg betaler 200,- gangen pga akupunkturen.

Skrevet

Jer har ikke vært der ennå, men mulig at kontordamen ikke visste helt hva hun snakket om.. Får ta det opp med fysioterapeuten når jeg kommer dit. Litt surt å betale hvis man har krav på gratis behandling.. :) Tror ikke de har akupunktur der.. Mulig de bare sier til alle som ringer at egenandelen er 200..

Skrevet

Jeg går til manuell terapaut og får det dekket, syns det er rart hvis du ikke får det dekket... Snakk med fysio du :)

Skrevet

Jeg måtte betale for den første timen, nå er resten gratis.

Skrevet

Jeg går til manuellterapeut for BL med gangbesvær og måtte betale 90,- første gangen og deretter 50,-. Skal jammen spørre neste gang om hvorfor noen må betale og andre ikke. Kan kanskje ha noe med om de har driftstilskudd????????

Skrevet

Hvis du har henvisning fra lege så skal det være gratis med vanlig fysioterapi ved bekkenløsning. Jeg har ikke betalt en krone. Du skal få det gratis inntil 3mnd etter fødsel.

Skrevet

Jeg har ikke betalt noenting, hadde med meg henvisning fra lege. Og han sa behandling var gratis.. dette er for bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...