NickNoLte Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 hei, leser et innlegg om nattamming, der du skriver: "Vi stresser ikke med denne avvenninga, for det kommer nok av seg selv snart. Iallefall var det aldri noe problem med de andre 5" det høres ut som en drøm... jeg har hatt en avvenningsperiode, som gikk bra da, men så har det sklidd ut... 14 mnd.. så det jeg lurer på er NÅR og hvordan (?) de slutta med det helt selv... har jo litt lyst å slutte nå, men hvor lenge skal jeg vente hvis det skal gå av seg selv, lurer jeg på ;-D
NickNoLte Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2007 bare dytter litt mens jeg er i gang..
Northernlights Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 De andre sluttet bare etterhvert. Gikk av seg selv helt naturlig, uten problemer. Nummer 5 fks, han snudde seg vekk bastant da han var 10 mnd. Pupp ville han ikke ha mer,nei. Det var bare så enkelt og smertefritt for han, - og nesten litt vondt for meg fordi han var jo sistemann (lite ante jeg at det kom en til 7 år senere...) Jeg har altså aldri hatt problemer med avvenning av de andre, men denne siste fyller straks 16 mnd, og han er utrolig glad i amminga enda. På natta mest (et par ganger i løpet av dagen) Jeg ser det er et større problem for andre folk, enn det er for meg og han. Så vi stresser som sagt ikke, selv om jeg skjønner det begynner å bli på tide med avvenning snart. Jeg akter iallefall ikke slutte fordi "alle andre" mener jeg skal. Så lenge jeg og lillegutt er ok når det gjelder dette, så er det ikke noe problem. Men jeg tror at det "går over" av seg selv denne gangen også. Som det gjorde med de andre. Hvis jeg må reise bort ei helg fra han, så får det bli sånn,da....men det skal ikke skje riktig enda. =) Hvis du vil slutte, tar du fra han et og et "ammemåltid" i løpet av noen uker. Det er rådet mitt, iallefall. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå