Gå til innhold

Sover hun mye? 4,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4,5 mnd sover 4 timer på dagtid forsdelt på tre dupper.

Er det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge hun sover greit på natta gjør det ingenting!Snuppa her har bare 2 gange 30 min i løpet av dagen...Det er veldig forskjellig ja!!

Skrevet

Nei,det er ikke mye..tror det er nokså normalt.. Har selv en jente på snart 5mnd,og hun sover i snitt 4timer på dagen,fordelt på 3-4dupper:)

Skrevet

Jeg synes ikke det er mye. Jenta mi på 6 mnd sov like mye som di for en stund tilbake.

Skrevet

Det var godt å høre. Natten hennes er forøvrig 12 timer (men hun spiser flere måltider da..)

Skrevet

Snuppa mi sover også såpass mye, hvis ikke mer... Sover nok vertfall 5-6 timer på dagen fordelt på 3. Og 12 timer på natta, med mat 2 ganger. Eldste på snart 3 år sov da 2 timer på dagen frem til like før jul nå hun å, så 4 timer på dagen er ikke mye! Men behovet på de små varierer jo ;o)

Skrevet

Fint å høre mamma mø:)

Blir liksom litt redd det er noe galt med dem når hun sover mye... Men som dere svarer, så er det kanskje ikke mye.

Skrevet

Gutten min på 9 1/2 mnd sover 3 lurer om dagen på tilsammen ca. 3-4 timer.. Og har natt fra 19-20 til 7-8 om morgenen.. Veldig glad i å sove..... :)

Skrevet

Det høres helt normalt ut. min datter på 7 mnd sover også ca 4 timer fordelt på 3-4 dupper. sover 10,5 timer på natten i strekk.

Skrevet

Åh..Det er godt å høre dere! Takk så mye!

Utrolig hva man blir bekymret for når man først begynner å tenke på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...