Gå til innhold

Noen fra Sandnes her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bodde der før og lurte på om det var noen her inne?

Jeg er 83modell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halloen eg e her :) hehe har en gutt på 3 mnd :) er fra bryne då men e jo kje så langt ifra det då...

legg meg til msn om du har

[email protected] (teit mail men laget den for mange år siden)

Skrevet

så koselig at d e nogen her inne!msn e på bærtur akkurat nå!har du jemmesia?mi e isabelandrea.piczo.com om du vil se litt:)

Skrevet

hei...såg på hjemmesiden din...vet jo godt kem du e...e fra samme plass:)

vil helst ikje sei ka eg hette...men va mye me lillebroren din når eg va mindre...spelte fotball me han og T.B og Ø.F....så bodde i gadå dåkkas:)

visste ikje at du hadde fått ei jenta,.....va kjempe søde....

fekk en gutt i nov eg...

Skrevet

Kan du ikkje gi meg någen hint???? blei jo ikkje nysgjerrige nå i d heila tatt:) Gikk du på øygard?Hadde vært koselig å visst kem du va:)

Skrevet

va keeper på guttelage i fotball...gjekk på øygard ja i samme klasse så Ø.F...

Lillebroren min har vært mye med han minste din når de va mindre...

vet du nå??

Skrevet

er intisialene dine M.M og du hadde amne søsken?Faren din var snekker så vidt jeg vet?Du bodde oppe på fjellet,ikke så langt fra Davidsen familien?

Skrevet

jeg bor på bryne da,men ikke så langt unna det:) er 85 modell, med en liten prinsesse på 6 måneder=)

Skrevet

er så nysgjerrig på hvem du er....tuppa84

Skrevet

sorry...tuppen84 var det:)

Skrevet

du har rett i d:)

koffor flytta du fra sandnes egentlig?

Skrevet

e d dg??? så utrolig koselig å hørra fra dg:) rart å tenka på at du har en liden tass:) ser liksom ikkje d heilt for mg heller.Må sei gratulere så masse, og hb at alt e bra me dg og familien din!

Flytta for eg traff en fra moss når eg jobba i sandnes og så flutta me t risør og så t her då.men savne mamma og brødrene mine masse av og t.koselig at de har fått lappen før meg :)

koss går d me kjent folket? H.B, eivor og sånn (viss du vett någe) e allti interessert i litt nytt om d så skjer hjemma:)

Skrevet

alt e bare bra me osse tri..:)...

har faktisk ikje sitt eivor og de på någen år......men bor jo i stavanger nå...har gjort d i 1 1/2 år....så e bare på hana når eg ska t mamma å de...

kan fatta du savne familien din, vertfall når du har ei lidå:)

ti du ska gifta deg då???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...