Gå til innhold

Plutselig alene og trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gikk fra meg for to dager siden, vi venter barn i juli. Han bor i Horten, mens jeg bor i Trondheim. Føler meg så hjelpesløs nå!!! Er det noen som har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er best at du prøve å "glemme" han, og heller fokusere på svangerskapet ditt. Bruk tiden fornuftig. Planlegge litt, finn ut hvilken rettigheter du vil få som aleneforsørger, hvis ikke eksen din ombestemmer seg. Prat mye med jordmor, og slapp av med det du liker best. Prøv event. ny hobby...vær litt opptatt.

Det komme til å være en vanskelig tid, men så lenge du fokusere på barnet ditt, så vil du få styrke for dere begge.

Jeg har vært i samme situasjon. brukte mye tid til å prate med jordmor, gikk mye ute på middag, kino med venner. Var på nav og sjekket mine rettigheter, begynte å strikke (selv om det ikke ble til noe annet enn skjerf og et lite teppe til vognen). Fikk nye interesse for matlaging. Fant div. oppskifter på nettet som jeg prøvde meg på (selv om mesteparten ble mislykka).

Lykke til!!

Skrevet

jeg bor i horten,så jeg kan kicke han i rumpa for deg om du sier hva han heter.hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...