Strålende Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hei hei alle snille damene ) Jeg tror ikke jeg har hatt en eneste kynner... er det normalt ? Aner jo ikke hvordan de kjennes ut heller siden jeg er 1.gangs... noen som kan forklare?? Er i uke 31 nå..
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 du har sikkert hatt det, bare du ikke har merka det:) jeg merker heller ikke kynnere, men jordmor sa at jeg hadde nok hatt det selvom....
Strålende Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Tror du ? Ja mulig det ) Syns liksom alle snakker om kynnere, mens jeg har ikke noe hehe bare mye bevegelser i magen. Kjenner jeg begynner vente nå på nurket, litt plagsomt egentlig siden det er ca 10 uker igjen enda... Takk for svar forresten LilleFrø ;o) Lykke til videre, ser du nærmer deg siden du er Høygravid;o)
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 for og si det slik, -det er mer vanlig at fleregangsfødende kjenner kynnere enn 1. gangs. Like normalt og ikke kjenne noe spes tror jeg. Forøvrig kjennes de ut som om magen strammer seg, det tar tak på en måte og så holdes taket litt før det slapper av igjen, Kynnere skal normalt ikke gjøre vond eller slå ned mot bena eller stråle utover bekken/rygg. Da kan det være de holder på og gå over i rier. Da blir det litt som mens-smerter. Kynnere kan komme når man stresser eller også når man slapper av. Er jo livmora som forbereder seg på fødselen. De kan øke på i intensitet og hyppighet nærmere fødselen. Hadde nesten ingen i første svangerskap jeg. Litt mere i andre og veldig masse kynnere i dette, så det kan variere. ;-) Lykke til!
Howdy Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Kjenner flere som ikke har merket noe som helst før fødselen er i gang. kanskje egentlig deilig, så slipper man å tro at ting er på gang hele tiden :-) Livmora trener nok selv om du ikke merker det ja :-)
<3MammaMia<3 Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er også førstegangs og jeg merket ikke mine kynnere tidligere! Men de kom for fullt i uke 37 da de ble mye sterkere,nå merker jeg dem godt men de er ikke vonde!=) Håper det går over i rier snart!=)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei Strålende. Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde kynnere i mitt første svangerskap. Hadde det sikkert, men kjente det iallfall ikke, så det er nok helt normalt. Denne gangen er det annerledes, som du vet....
Strålende Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2007 Oki, da skal jeg roe meg helt ned igjen hehe ble litt usikker plutselig. Tusen takk for alle svar )
Hanne-mor Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er førstegangs, og har merket kynnere lenge, i flere uker. Får kynnere flere ganger hver dag, gjør ikke vondt, men må bare legge meg annerledes når de kommer. Magen ser helt rar ut, den blir hard som stein og stikker ut, hehe Lykke til alle sammen i tiden fremover!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå