septembergutt Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Noen andre som opplever at ammesituasjonen begynner å bli vanskelig? Lillegull er for tiden trøblete å legge til brystet. Det ene vil han nesten ikke ha, selv ikke på natten. Redningen har vært det andre, som hele tiden har vært mest melkefylt og favoritt..........men nå krangler han på det også. Vrir seg og raser når jeg prøver å legge ham til, kun få ganger i løpet av et døgn går det uten at han motsetter seg det. Hva gjør vi med dette da?
applsn Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 min gutt er litt over 5 månder nå og han tar ikke puppen lengere, sluttet for noen dager siden.. han begynte me at han ikke ville ha den ene puppen, ble kjempsint når jeg skulle legge han til den puppen.så jeg gikk da me en full pupp og en tom pupp..hehe så ikke så lurt ut.. den andre puppen sluttet han me på dagtid plutselig, så da begynte jeg bare å gi han flaska istede med mme..og da tok han kun pupp på natterstid, og da ble d jo bare mindre og mindre melk i den puppen også, så da var jeg nødt til å gi han flasken på natten også..men det går kjempebra. lager flaske til han før jeg går og legger meg også står jeg bare opp og varmer den når han våkner og skal ha. så det beste du gjør er bare å gi han flasken, for det kan jo hende at han ikke vil ha puppen fordi det er lite melk der..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hei Når Oda har hatt sine tulledager med puppen så er det eneste som funker å bysse henne i søvn (går heldigvis forholdsvis kjapt) også legge henne til når hun sovner. Jeg har vært ganske sta på dette, for vi er så mye på farten hver dag at jeg orker ikke begynne å styre med å ha med flasker, er så innmari lettvint å ha puppen med overalt ) Nå holder hun ikke på sånn til hvert måltid, da... men det er jo verdt ett forsøk hvis du har lyst å ta opp kampen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå