Tibra Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Så rart hvor fort tida har gått! På mandag begynner jeg på jobb igjen, lillegull er 9 mnd og pappaen skal ha 3 mnd med pappaperm. Gruer meg til å være så lenge borte fra mini hver dag Noen flere her som har begynt å jobbe som kan fortelle meg at det vil gå fint?
Mathoka Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Heisann! Spennende med jobb igjen da =) Men også litt trist...men det går helt sikkert fint! Jeg har jobbet tilsammen 4 uker nå, avbrutt av to uker permisjon, og har egentlig syntes det har gått greit...det har vært slitsomt å jobbe igjen, men det er litt deilig også...selvfølgelig har jeg savnet lillegutten min, men vet jo at guttene storkoser seg hjemme "alene". Det beste med det er at lillegutt ikke er såååå mammadalt som han var. Han hang i beina mine dagen lang og gråt da jeg gikk ut av rommet før jeg begynte å jobbe igjen, nå kan han være uten mamma`n sin lenge og henger ikke på meg hele tiden når jeg er hjemme heller... Lykke til på jobb, det kommer til å gå kjempe fint!!!
Tibra Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Hei Tusen takk for koselig svar!! Du har nok helt rett i at det kommer til å gå fint, tror nok det er jeg som får det verst, vet jo at gutta koser seg sammen. Regner med at det blir kjekt tilbake på jobb også, det er bare litt vemodig at denne spesielle perioden er over og at hverdagslivet er begynt igjen.... Men tror nok vi har godt av det alle sammen, og det blir jo superdeilig å komme hjem om ettermiddagen til ferdig middag (hehe) og kosetid med småtten. God helg til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå