Gå til innhold

Nicket mitt langt nedover siden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt en sjau og oppdatert meg på hva som har skjedd her det siste døgnet. Har lest mange flere innlegg enn de jeg har svart på. Nå er det på tide å jobbe litt også. Det er rart hvor mye man gjør for å slippe å skrive kjedelige rapporter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... jeg syns du er flink i alle fall!

 

nå soldat - TIL RAPPORTENE!

Skrevet

Min tur nå.... har vært nettløs en periode, samt diare/oppkast smitte i huset. Forter meg å skrive noen innlegg før basillene kommer og tar meg!

Skrevet

nå er det min tur til å ha navnet på høyre side, men jeg har en hard kamp i phantomet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...