Maud Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Nå har jeg tatt en sjau og oppdatert meg på hva som har skjedd her det siste døgnet. Har lest mange flere innlegg enn de jeg har svart på. Nå er det på tide å jobbe litt også. Det er rart hvor mye man gjør for å slippe å skrive kjedelige rapporter...
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 hehe.... jeg syns du er flink i alle fall! nå soldat - TIL RAPPORTENE!
♥Snulder Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Min tur nå.... har vært nettløs en periode, samt diare/oppkast smitte i huset. Forter meg å skrive noen innlegg før basillene kommer og tar meg!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 nå er det min tur til å ha navnet på høyre side, men jeg har en hard kamp i phantomet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå