Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 ja, eg veier han ofte utenom kontrollene. men det er pga dårlig vektoppgang, og at han har vært mye sjuk.
2nj♥ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Ja, noen ganger. Veide minstemann denne uka da jeg var på helsestasjonen for barselgruppe. Neste blir nok 3 mnd kontroll i slutten av måneden.
mamman`te2flottegutter Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Nei jeg gjør ikke det. Har ikke hatt behov for jeg har sett at han har lagt godt på seg. Noen ganger har jeg tatt han på badevekta bare fordi jeg er nyskjerrig, men det blir ikke særlig nøyaktig da.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 De første mnd veide jeg han hver 14.dag. Pga dårlig vektoppgang og spiste dårlig til tider. Etter 4mnd begynte jeg å veie 1 gang i mnd
mammaentiltrulte Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 nope, er så hedig at tulla er god å rund, ser at hun legger på seg g er fornøyd etter at hun har spist, har hatt en fin vekt oppgang og er helt på snittet så ahr aldri bekymret meg. de første ukene prøvde jeg å følge litt med på antall våte bleier i døgnet det er det hele
jabk Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 har veid ca en gang i mnd...kjekt å ha for ettertida, men har egentlig ikke trengt det. Litt oftere i starten, men såg at han la på seg veldig godt på tross av mye gulping, og våte bleier og bæsj hadde han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå