Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Heisann! Lurte på om det var noen som bodde i nærheten av meg som hadde termin i ca samme tid. M
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jepp, jeg bor i Trondheim men holder meg litt anonym inntil videre... Litt redd for å bli oppdaga...! Er i 30-åra og har termin i slutten av oktober. Du da?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Heisann:) Jeg har termin i midten av okt. Bor på Orkanger, 30 min fra Tr.heim. Er 26 år og jobber som miljøterapeut. Skjønner du vil være anonym, hehe føler på det samme selv. M
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 hehe.. ja, det hadde vært litt kjipt å bli ferska her inne. jeg VET at folk jeg kjenner er mye på bim, så for å holde meg på den sikre siden så er jeg anonym når jeg snakker om hvor jeg bor osv.. Litt paranoid, sikkert, men men..
prøvekluten+3små Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 tjihi,da må dere jo gjøre som meg da jenter...lage nytt nick:-D trondheim her og,snart 25,bor på byåsensida..noen flere?
prøvekluten+3små Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 hva om vi lager oss en helt ny tråd inne på terminklubb oktober 2007? der forsvinner ikke innlegga så fort.. kaller den skravletråd før oktobertrøndere jeg:-D
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei:) Hovrdan laget man nytt nick, prøvde på det jeg men fikk det ikke til. Ikke super teknisk av meg akkurat:) M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå