.di.. Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jenta på snart tre år våkner hver natt og vil inn til oss. Jeg må ligge og holde henne i hånda hele natta. Jeg sover utrolig dårlig av det, og jeg merker at jeg kan være irritert på henne om morgenen. Jeg føler noen ganger at vi ikke er to, men ett, og det sliter på meg. I natt tok faren affære. Jeg la meg på gjesterommet, og han sto løpet ut. Hun skrek og hylte noe helt forferdelig, og jeg fikk ondt av meg. Hun hadde roet seg helt av seg selv til slutt, og nå er hun blid og fornøyd. Men jeg lurer på; er vi for strenge med henne?
mine små alver... Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei jeg synes ikke dette er strengt. Vi har en datter på snart 4 som kommer inn til oss hver natt. Som du skriver så sliter jo dette veldig på nattesøvnen min også. Vi gjør akkurat det samme med henne,vi tar henne tilbake til sin seng og hun vet at selvom hun slår seg helt vrang så hjelper det ikke.Tror bare vi må være konsekvente og fortsette til de forstår at det ikke nytter! De er jo gamle nok til å sove alene på eget rom. Det er ikke lett dette her for jeg vet selv hvor trøtt jeg er om natten og noen ganger merker vi ikke engang at hun kommer inn,jeg bare våkner i 4-5 tia og er helt utslitt.Tror nok kanskje vi har sjemt de bort litt mye,på tide å få tilbake voksen senga nå ja;) Stå på dere også!! vi er heldigvis ikke alene med det problemet her da:) Har lest at Flere har skrevet inn gode råd og tips ang dette og vi har tenkt til å prøve det meste:) lykke til dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå