Nina og lille Amalie :o) Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 HJELP! jeg ønsker meg en nett og lett vogn til byturer, svingbart/svingbare framhjul( 3 eller 4 hjuls vogn), vendt mot meg (eller vendbar), full liggestilling (mini-schnuppa er bare 7 mnd) og gjerne litt stilig design! vi har en tfk joggster twist som jeg er superfornøyd med, men amalie sover fortsatt i bagen og kommer til å gjøre det et par mnd til og det er kronglete å skifte over til sportsvogn til stadighet..synes også sportsvogna er litt åpen å sove i ute. (hun sover 3-5 timer ute hver dag og her har det vært ca 15-20 minus i det siste he he) dessuten kunne jeg tenke meg en sportsvogn vendt mot meg de første mnd.. fant en traxx jaguar 3 og en I'coo på finn, men har aldri vært borti vognene...
mammmamia ** Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Bugaboo f.eks. :-) Den er dyr, men verdt hver krone! Ellers du kan se på Infinity-vognene (søk infinity stroller på google e.l.), Teutonia Fun, Teutonia Mistral S eller Teutonia Spirit S3..! Ville hvertfall styrt unna Quinny Comfort..!
Selene Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Heisann! Det har kommet noen nye vogner fra Britax, de heter Vigeour 3 el 4 Disse har vendbar seteinnsats. Veldig fine vogner, men litt usikker på om du får de i Norge enda. http://www.britax.co.uk/brochure/vitality_broch.pdf Lykke til!
Selene Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Glemte å skrive at du får kjøpt de på http://www.comfy-kids.co.uk
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 vigeour vognene var kjempefine! takk for tipset
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 men jeg er litt skeptisk til å bestille en vogn jeg ikke har kjent hvordan er..eller hørt noe om.. får ta meg en tur til england kanskje hehe
Selene Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 He he... en Englandstur er jo ikke å forakte ;o) De selger de i Sverige også, men jeg er usikker på hvilke butikker. Du kan jo ta en ringerunde eller sende mail til de forskjellige.
Forskeren Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Teutonia 3-hjuling er vendt mot mamma, men kan også klikkes av og vendes andre veien.
Anna Nym :o) Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Den traxx'en var sikkert min, og er solgt. Kjempegod vogn, men litt lite sete syns jeg. Solgte den fordi at mini ser bare fremover, og kan da ha e lettere vogn.
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2007 hm nå har jeg sett på traxxvogna og kan bare rive meg i håret fordi jeg ikke kjøpte din hehe virket veldig fin å trille! og ingen fler har jaguar 3 å selge..prøvde å søke utenfor norge også men da finnes den bare i brunt og rødt og det var ikke lækkert..men er den ute av produksjon? så at den ikke var å få tak i i england f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå