Gå til innhold

Nå er jeg sliten....


På'n igjen

Anbefalte innlegg

Blir snart gal av at Oscar har bestemt seg for ikke å sove lenger. Han som var så grei å legge til alle døgnets tider. Nå er det skriking enten det er dag eller natt. Var ute på teater i går og når jeg kom hjem var far helt oppgitt fordi han bare hadde skreket og ikke sovet noe - melken jeg hadde pumpet gikk vistnok rett i vasken - hvordan tror han jeg har det alle de andre dagene/kveldene? Burde vel egentlig legge meg nå, men det er jo så godt når alle andre har lagt seg, de eneste minuttene i døgnet jeg er helt alene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være det bare er for en periode. Får håpe det.

 

Men de minuttene etter at ungene er i seng og alt er helt stille, de er nydelige de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner deg så altfor godt ! her har den siste mnd vært mildt sagt jævlig.. lillemor har hatt problemer med å puste i en mnd nå og etter et kort sykehusopphold nå har de funnet ut at hun har astma eller gjennomgått en RS infeksjon som sitter i enda... Dette fører jo til at hun ikke vil sove siden hun føler seg tett.... Far jobber på natten og går på skole på dagen så han er jo lite hjemme og da blir det ganske tøft.. men men får håpe det er bare for en periode her også !

 

Lykke til og håper at det løser seg for dere snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...