~Tjorven,overtid~ Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Ringte barselavd.på sykehuset jeg fødte...hadde ikke fått med meg att vi kunne få journalen av fødselen.. Det var kjempe moro å se,så mye man egentlig lurer på,men glemmer i ammetåka.. Moro å se hvor lenge de beregnet fødselen,hvor lang navlestrengen var etc... Flere som har fått tak i journalen sin?
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Fikk den automatisk uten å spørre om den da vi reiste fra sykehuset vi! Har limt den inn i ei minnebok jeg driver å lager. Hadde jeg hatt de løst, hadde de sikkert forsvunnet og blitt ødelagt, kjenner jeg meg selv rett...
rødhette* Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Ja, jeg spurte om å få en kopi da vi hadde hjemreisesamtale med jordmor. så fikk med en gang da
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Dette kunne jeg også tenkt meg, men det er vel for sent når jenta har blitt 6mnd? Får ringe å høre... Jordmor på hotellet gikk gjennom den med meg, men det gikk så fort og jeg hadde jo dessuten nettopp vært gjennom det - så virket ikke så nøye.. men i ettertid skjønner jeg jo at det er mye jeg ikke fikk med meg likevel...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Ikke for sent det nei,kusina mi har 2jenter med 3års mellom rom,fikk journalen av begge da hun fødte nr 2..
Tiddelidu Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Helsesøster får også papirer fra sykehuset, noen som vet om det er journalen?
♥2 små gull♥ Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Det er aldri for sent. En journal følger deg hele livet. Jeg fødte på samme sykehus som jeg er født, og da kunne jeg lese alt om min mors fødsel også, når jeg fikk mat osv. Det var ganske artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå