Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Dersom mm er romtemp. er den altså for kald da? Blir barnet nedkjølt? eller hva er egentlig greia?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Lurer jeg å. Trodde det var for at de liker den best ved temp. rundt 37 gr jeg...
♥ anonym♥ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 ja jeg lurer også. og når skal man slutte med det? en eller annen gang må de jo få noe kaldt. (han her får mme da..)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 HI Ja, det kan jo være årsaken, men dersom de likevel drikker melka ved romtemp? Når jeg feks. gir grøt med mm blir jo grøten kald innen jeg får pumpa ferdig. Grøten går ned på høykant, men tenker at det kanskje ikke er så bra..... Kan jo ikke varme grøten opp i mikro, for da mister den næringsstoffer.
energica Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Aldri målt helt gradene da. Drypper litt på håndflaten, og kjenner jeg varmen "litt "så er den ok. Blir vel noen fler grader enn 37 det da..kjenner man ikke noe på håndleddet er det 37 grader vettu. Nå vet jeg jo når den er klar, så varmer i mikro ( vannet ) Ble dette forståelig da.. Må legge meg, ppuh, tia flyr. Natti
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Det er jo for at det skal smake best og være nærmest mulig mm rett fra kroppen. Min vil aller helst ha sin mme såvidt over romtemperatur, får han den kroppstemperert blir han bare sinna. Han får også kaldt vann. Ikkeno problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå