Loglady Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Du sier i en tråd lenger nede her at du "ser ned på mennesker som har barn i barnehagen fra de er 10 mnd gamle". Here we go again.
lilleBrumm Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Du kan godt få lov å se ned på meg. Gjør meg ingenting, for jeg bryr meg ikke noe om hva du mener:-)
Møøø Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Ordla meg vel litt feil der da, ser jo ikke ned på dere, men syns kanskje det er litt synd for barna som må gå i barnehage 5 dager i uka fra 10 mnds alder.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Att en mor ser ned på andre mødre sier jo bare sitt. Godt de fleste mødrene her respekterer hverandre. Vi er alle flotte mødre uansett valg =0) Vi må støtte hverandre ikke dytte hverandre ned. Skal jammen vite hva man snakker om når man kan si man ser ned på ett annet menneske. Da tror man godt om seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Ja, vi er ulike. For jeg synes de er heldige - som får aktivitet, stimuli, muligjheten til å være sammen med andre barn. Tenk om de faktsk ikke har det så ille som du tror?
Møøø Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Er jo ikke i tvil om annet enn at de har det bra i bhg! Men trenger de virkelig full plass??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå