Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 og håper at min kjære venn kiropraktoren kan knekke det hersens bekkenet på plass i morgen. God natt jenter. Jeg er veldig glad jeg fant dette forumet. Det er bare sååå koselig å droppe innom her. Håper dere får en natt full av gode drømmer og mye søvn og en strålende, frisk dag i morgen. Store klemmer
phantomet Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Natta! Ønsker deg en riktig god natt, og lykke til hos kiropraktoren imorgen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg hadde også trøbbel med bekkenet, gikk først til kiropraktor, han fikset endel, sendte meg så videre til en kollega som er fysioterapeut, hun lærte meg øvelser på stor ball. Og det funker fint og anbefales! Jeg kjøpte meg egen ball og kan trene opp kroppen hjemme - noe som passer meg midt i blinken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå