Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Eller mistet dere den store kjærligheten / den store forelskelsen...?
Mr.Pete78 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er definitivt gift med kvinnen i mitt liv! Drømte om henne i mange år før vi ble sammen. Nå er vi gift og venter vårt første barn i september. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 det er tydeligvis bare deg som er det. ingen andre tør jo å svare. mitt inntrykk er faktisk at de fleste IKKE er sammen med den store kjærligheten. den man har drømt om i mange år får man sjelden. og hvis man blir sammen med den store kjærligheten, har man en tendens til å rote det bort.
Pappaimars Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Dette er jo trist! Jeg har selv vært gift med feil kvinne i flere år, men var heldigvis lur nok til å komme meg ut av det. Jeg var tidligere fast bestemt på ikke å få barn, for jeg ville ikke ha det i et forhold som var stusselig. Da jeg endelig kom meg ut møtte jeg kvinnen i mitt liv; vi har det fantastisk og skal snart ha vårt første barn. Jeg tror det lønner segå være kresen. Det finnes bra damer der ute!
solvang Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Ja, jeg er sammen med kvinnen i mitt liv. Men: 1. Både hun og jeg har endret oss veldig siden vi ble sammen, bl.a. etter at vi flyttet sammen, giftet oss, kjøpte hus, fikk barn osv. 2. Hun er ikke sånn som jeg forestilte meg min drømmekvinne, før jeg ble sammen med henne. Livet er en høyst dynamisk opplevelse. Noe som funker bra i forholdet vårt er at vi godtar hverandres endringer, og vi sier ifra om hva vi liker/ ikke liker med hverandre. Jeg har ikke tro på at man tidlig i livet låser seg fast til et bilde av drømmedama, og så kun vil være sammen med henne. Tenk hvis man finner henne, og hun så endrer seg? Hva skjer da?
supersuggen Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Hei! Synes det er en skummel frase, "Kvinnen i mitt liv". Gir en følelse av at et samliv skal være enkelt synes jeg.. Men alt er for relativt. Jeg er gift med min drømmekvinne og fantastisk glad for det. Mye viktigere enn hvor godt vi passer sammen og hvor herlig hun er, er hvor flinke vi er til å prate sammen, løse konflikter og bli enige (eller noe i nærheten av enige) om ting. Drømmer blir fort litt flyktige i hverdagen spør du meg. Er ikke alltid en fryd, men det må være verdt det. Det er det som teller: gå i pluss. Gjør opp regnskapet en gang i året og gå alltid i pluss!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Er mange kvinner i mitt liv, men er sammen med bare en av gangen. Samboeren er nok en av kvinnene i mitt liv skulle jeg tro - hvorvidt hun blir den siste er det for tidlig å si noe om. Det er da tusen "den rette" og bare de håpløse romantikkerne går rundt og venter på den rette. De blir skuffet uansett hvem de treffer......
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 da tenker jeg på noe min far sa til meg en gang (min mor og min far er gift enda, i 28 år nå- og jeg vet at det langt ifra har vert en enkel sak- de har vert gjennom mye drit sånn par-forhold- messig, men nå har de det veldig godt sammen) jeg sporte han hvordan de har klart det, og han sa at man kan ikke gå å forvente det perfekte- ingen er perfekt sier han- ikke en gang deg selv- og det må en erkjenne for å få et forhold til å fungere særlig det med at en selv ikke er perfekt, at det er ikke sikkert det alltid er like enkelt for partneren å leve med meg... en må ha slingringsmonn overfor sin partner, akseptere de dårlige sidene, og fokusere på de gode sidene og ikke minst være klar over at livet går i bølgedaler- om en forventer lykke hele tiden kommer en til å bli ulykkelig du vet: "through better and through werse" (dårlige engelsk-kunnskaper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå