Gå til innhold

Hvor mangen er vi egentlig på overtid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... Også jeg da - Som er 6. dagen på overtid idag. Og begynner å kjenne meg småsprø rett og slett - HAr prøvd tur-kur og det er jo forfriskende. Men når en eller annen sier SLAPP AV, du line. HVIIIIL DEG. Ja da tenker jeg at DET kanskje er greia, men jeg er en rastløs type og blir bare marete av for mye hviling! OGså begynner jeg å tenke; aha, det er noe jeg har glemt!! Noe jeg skulle ha gjort, det er noe som ligger skjevt som hindrer forløsning....AHA! - det er.....osv osv

NEWAGE - tanker har grobunn i disse tider!

Åssen er det, merker dere andre noen tegn? JEg har trodd jeg har vært igang med fødsel flere ganger. Blandt annet i går var jeg skikkelig sikker på at det gikk imot fødsel, men i dag er jeg så våken og kvikk at jeg helst skulle vært på jobb...!!!

Ikke får jeg særlig oppfølgning heller - var hos fastlegen som kjenner litt her og måler litt der og "noen spørsmål" neivel, hadet bra!! Javel......!? Jeg LUUUUURER jo på om all aktiviteten faktisk gjør en forskjell... men legen vegerer seg tydeligvis for GU....

jajamen. "Det er dårlige tider...." - så jeg lurer på en tur igjen jeg altså!

Skrevet

Jeg har trodd jeg er i fødsel 4 ganger jeg..men så stopper det opp å jeg blir like skuffet hver eneste gang!!!

På mandag skal jeg si til legen min at hvis jeg ikke blir satt i gang innen et døgn styrter jeg en flaske med lakserolje å da tenker jeg nok de vil hjelpe meg litt...for det er ikke bra!!!

Skrevet

Overtid er fra uke 42, det vil si EN uke etter UL-termin :-)

Jeg er med andre ord helt på grensen! Det kan ENNÅ ordne seg. Termin 08.02.07 - venter jente - hun er på OVERTID!

Skrevet

Ja sånn blant oss gravide, er eg óg på overtid! ifølge UL termin kun 2 dager, men då det var sprik i termin på heile 2 veker, føler eg jammen eg har gått lenge no.. Var på overtidsvurdering i går, og nurket har det flott. men, etter vektestimeringa så synes eg godt fødsel kan sette i gang snart... Me får smøre oss med tålmodighet og vente, til tross for lange dager...

Skrevet

Ja dette er virkelig en tålmodighets prøve...å jeg har aldri vært kjent for å ha mye tålmodighet =)

Skrevet

gullet+en litenspire: Ja jeg blir satt igang på mandag, fikk beskjed om å stille med baggen og alt, så det blir ikke noen vurdering, men the real deal, da ja... :o) Gleder meg noe helt enormt til å få se jenta mi, har ventet så lenge nå - men herrejemini, kvir meg jammen litt også, hehe! Det går nok sikkert veldig fint! :o)

Skjønner at du er sliten med lite søvn og en liten sjukling attpåtil! Håper du er ferdiggått snart og ønsker deg lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...