hårsår Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 ....... du håper ungen din IKKE finner på?!? Da jeg var liten fant jeg, lillesøstra mi og ei rampete venninne på helt forferdelige ting. Husker vi lot vannet renne i 2.etasje og det rant ned i 1.etasje- enorme ødeleggelser. Vi kledde oss ut og sang for penger til godteri. Vi solgte lekene våre for penger til godteri. Vi lagde mat og solgte for penger godteri. (vi fikk penger altså, men var helt ustyrlige). Uff, dette er ikke halvparten. Blir jentungen en brøkdel av meg får jeg STORE problemer! Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var så snill og uskyldig, med langt blondt hår og søtt smil.. men jeg hadde litt ondskp i meg og. Husker ikke så mange av historiene, men i gaten var det en jente jeg ikke likte,og jeg turde ikke si det til mamma og pappa. (jeg var 3-4 år da!). Hun lekte alltid hjemme hos oss, og jeg var mildt sagt lei. Så da klippet jeg av alt håret på leke-ponnien til min lillesøster og sa det var hun andre jenten som hadde gjort det. Hun nektet selvfølgelig, men det var jo ingen som trodde det var meg. Hun fikk ikke lov å leke hos oss mer... huff, jeg signerer som anonym her.. skjemmes over innrømmelsen min
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 usj her kommer det flach back.. *stjele andre sin post *lagde lodd å solgte for 5 kr.. vinnern fikk tlf nr t alle i klassen * va på kaia.. ( ikke helt lov av foreldran) * brenne gress!!! som kom utav kontroll.. men det gikk jo bra t slutt da * røyke gress strå * lure oss i pappa sitt dram skap når di va borte.. lista e lengere.. men .. har prøve jo å fortrenge det :-)
hårsår Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Uff, for noen slemme barn dere var! Hehehe! Noen flere slemminger?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 - stjal godis i butikken - stjal blomster på gartneriet - stjal penger av foreldrene våre, eller flasker - solgte lodd til inntekt for korpset med fiktive premier, pengene kjøpte vi godis for - knuste sparebøsser (tok også min bror sin) - brente bråte som flere ganger gikk ut av kontroll - røyka gress - klussa ned dassene på skolen - gikk flere sammen og banka opp de vi ikke likte Og sikker en masse mer jeg ikke kommer på i farta
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jo kom på en til: - stjal digre kniver fra kjøkkenet som vi kappa land og ben med
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Dro med alt av ekle kryp dyr inn... Frosker,snegler ,fugler osv.... Lurte en slekning av meg til å lukke øynene så skulle hun få noe godt.Puttet en slik gul snegle i munnen hennes(med hus). Hun tyggde noen ganger før hun spyttet ut og var helt i fra seg! (selvfølgelig) Ellers har jeg vært suuuuuper snill;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå