Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har inntrykk av, ved å se på de fleste av venninnene mine, og meg selv, at alle har hatt en "stor kjærlighet" i livet - alle har hatt EN eller flere STORE forelskelser. Men - ingen av dem er sammen med den store kjærligheten i dag, ei heller meg selv. Av en eller annen grunn blir ofte den store kjærligheten/ den STORE forelskelsen ofte ødelagt eller rotet bort. Og så ender de fleste opp med en annen løsning - en flott mann, men ikke den aller største forelskelsen, liksom. Flere som har opplevd dette? Hvorfor er det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Tror du har et poeng. Man ser etter andre kvaliteter hos en ektemann og barnefar i forhold til hva man gjorde i tenårene...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Ikke sikkert at den STORE KJÆRLIGHETEN hadde vært så stor når man har vært sammen en stund og hverdagen har satt sine spor heller. Man husker ikke alltid ting som de var men mener at ting var bedre enn de egentlig var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå