Gå til innhold

Dere som skal søke/har søkt barnehage.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere vært innom og sett barnehagen og snakket med de ansatte? Jeg har vært innom de jeg vurderte å søke på,og ble både positivt og negativt overrasket. Den jeg hadde tenkt å søke som 1. valg syntes jeg ikke noe om i det heletatt. Bare et tips til dere som ikke kjenner godt barnehagen dere skal søke på fra før... De er veldig positive til besøk, i hvertfall de 4 vi har besøkt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet i de barnehagene jeg har søkt Martin inn i, hvis ikke ville jeg nok tatt meg en tur innom og bedt om årsplanen deres.

Skrevet

Dette gjorde vi også og det er veldig lurt..får et helt annet intrykk da og en er tryggere på valget sitt.., skal jo tross alt plassere barnet ditt der store deler av døgnet.....

Skrevet

Gjorde det med førstemann ja, for jeg syntes den barnehagen som lå nærmest oss virket litt stor. Men den var helt super, og småbarnsavdelingen var liten og intim - og jeg er glad hun fikk plass der. Håper nestemann gjør det også fra høsten av! Så det er utrolig lurt å ta en tur og titte og be om en årsplan etc.

Skrevet

Har gjort det. Jeg er strålende fornøyd mef 1ste valget =0). Er veldig gla jeg gikk å hilste på.

Skrevet

Det var en selvfølge å gå innom barnehagen og snakke med de ansatte og kikke litt rundt. De var veldig imøtekomne, og viste meg rundt med stor glede. Fortalte meg om opplegget deres osv.

Det samme hadde jeg gjort dersom det hadde vært aktuelt med dagmamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...