Gå til innhold

Løven og Spiderman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smart som jeg er ville jeg prøve karnevalskostymene på ungene i kveld, dagen før dagen. LilleSnupp elsket å få på seg storebrors gamle løvedrakt og EldsteMann fikk endelig på seg Spiderman-drakten fra i fjor (Innkjøpt endel for stor og komplettert med maske og kappe i år)

Skjønne unger turnet rundt 1/2 time før leggetid, lysende av stolthet for fine antrekk.

Selfølgelig ble det tidenes nedtur for LilleSnupp som etterhvert måtte inn i pysjen sin. Gråt og gråt og ville være løve. I fjor var det EldsteMann som gråt og gråt fordi han ville IKKE kle seg ut. Som mor er det rett og slett vanskelig å vite hvor små barnetanker tar veien hen.

Vi satser på full jubel i morgendagens barnehagehappening, enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi satser på full glede og iver i barneansiktene i morgen ja...

Nå ligger Junior og sover trygt i sengen sin. Han tok med seg det fine nye tresverdet sitt for han måtte jo øve litt i søvne må skjønne...

Så med sverdet i den ene hånden og favoritt krokodillen under armen ligger lillemann nå og drømmer om slottsballet han skal på imorgen..

Skrevet

2 stolte barn fikk opp farten for å komme først i barnehagen i dag. Spiderman er tydeligvis en populær kar, for da vi kom var det 2 andre i tilsvarende mundur (men ikke helt like da..) Den lille løven var ikke engang villig til å ta av løvemanke-hetten når hun skulle spise frokost! Med bare kortermet body og strømpebukse under håper jeg at hun ikke smelter helt :o)

Trollmoras hjerte smelter helt når man opplever så glade, forventningsfulle og stolte barn!

Skrevet

her i huset har vi hatt nesten samme opplevelsen.... på md kostymet med en eneste gang, og frokosten ble fortært med full mundur... untatt kappen "den er den fineste mamma, så den legger jeg her"...

stolt og spent og litt redd men glad!

:-)

Skrevet

Koselig at dere deler med oss! Takk :)

Skrevet

Karneval er morsomt da. Minstemann endte opp som Ole Brum. Måtte prøve kostymet kvelden før her også, med samme resultat som hos deg. Full sirene da drakten ble tatt av. På toppen av det hele var det full sirene også da drakten ble tatt på dagen etter...

Skrevet

:-) .... det skal ikke være lett .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...