Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Skjønte jo før jeg fikk barn at jeg kom til å bli sliten. Men jeg blir sliten på så rar måte. Akkurat nå har jeg bare lyst til å sette meg ned å gråte. Jeg skammer meg nesten over det. Synes alle er så pigge og spreke, så ser jeg ut som et vrak selv. Og jeg har bare ett barn. Nå er jeg hjemme alene for helgen i tillegg. Ville egentlig ikke så mye med innlegget, men måtte bare få det ut.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Er IKKE pigg jeg!!!!! Langt der i fra :-(
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Ja, rart det der.... har ei som "krever" veldig lite, hun er veldig rolig og fornøyd og kan leke timesvis med seg selv på gulvet, men skal si jeg ligger som et slakt hver kveld og enten sitter foran pc'en eller tv'en.... Prøver å få gått meg en tur/ trent på formiddagen, gir iallefall litt mer overskudd synes jeg.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Ja gutten min krever heller ikke mye i grunn, men er helt skutt. Har lyst til å legge meg, men kjenner samtidig behovet for å være litt alene og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå