phantomet Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Far og sønn haster avgårde fra barnehagen. Plutselig spør gutten: "Pappa, hva ville du gjort om vi plutselig traff en engel nå?" Pappaen tenker seg om, for han vil jo besvare spørsmålet ordentlig, men blir svar skyldig. "Hva ville du gjort gutten min?" "Jeg ville sagt HEI selvfølgelig!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Klok liten gutt det:-)) Det er jo alltid en fin ting å starte et spennende møte med et Hei:-))
Maud Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Det er kanskje forskjellen mellom voksne og barn? Barna er utrolig gode på å møte nye situasjoner - det har de mye mer trening på enn oss voksne. Det er jo så mye som er nytt for dem. Hva er vel mer naturlig enn å gjøre det man ellers gjør? Si "Hei" til en engel akkurat som man hilser på andre? Søt, klok gutt det med masse sosial kompetanse :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Det er det jeg sier han er min gode venn, en klok liten fyr med vett og forstand.... :-)
Urtete Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 For en fin liten historie! Og for en fin og klok liten gutt! )
Karomamma Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 He he, jeg vedder på at phantomet selv også bare ville sagt "HEI". For en fin gutt
phantomet Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Klart jeg ville si HEI! *ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 klart du ville..... eller.... du ville sagt: Hei hei! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå