Gå til innhold

Alle AUGUST bruder, se hit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt har dere kommet i forberedelsene?? Bare 6 mnd igjen og tiden flyr veeeldig fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går kjempe fort. Har ikke peiling på om jeg har ting under kontroll engang, men så langt har vi kommet:

Tid, sted, Kirke

Fotograf

Lokale til festen

Musikk

Kokk + servering

brudekjole

frisør

bartender

toastmaster

forlovere

suite til bryllupsnatten

Tror kanskje det var alt?

Skrevet

Huff!! 6 Måneder er ikke lenge!!!

Jeg har ikke ordnet annet enn lokale og catering. Men vi skal ikke gifte oss i kirken da.

Er helt håpløs når det gjelder sånne planleggings-ting ;-)

Skrevet

vi har kommet akkurat like langt som deg... med unntak av at vi ikke har noen bartender ennå:)

Skrevet

August -08 her vi skal gifte oss...

Gleder meg utrolig....

Skrevet

18.august her

Vi har: lokale (kokk, servitører etc Ok, da det er igjennom en restaurant.

Meny (mer eller mindre)

Kirke

Brudekjole til meg

Uniform til mannen

Gifteringer er nesten klart

Invitasjoner er laget

Info som legges ved invitasjoner nesten ferdig

Forlovere

Toastmaster

Fotograf

Brudebukett (butikken som skal lage den er kontaktet)

Godt i gang med "eventyrboka" med meny, litt om brud og brudgom, hvordan vi møttes, litt om gjestene, og morsomme sitater av barn om bryllup/ekteskap.

Mangler:

hotell for natten

Bil/hesteskyss

Undertøy til kjolen

Sko

Smykker

Kirkeprogram

Frisør (men er i kontakt med ei)

Seks måneder igjen ja...Tror tiden kommer til å gå fort. Men det er bra :) Føler jeg har det under kontroll. Har en veldig flink samboer som også tar masse ansvar :)

Skrevet

Tiden flyr alt for fort! Men det er jo gøy og da:)

Vi har litt på plass og litt som mangler, akkurat sånn det skal være syns jeg:)

Vi har:

Kirke+prest

Lokale

Servitører

Brudekjole(kjøpte igår!!;D)

Invitasjoner er bestilt...

Bordkort er bestilt...

Frisør

Blomster

Fotograf

Forlovere

og drikkevarer er begynt kjøpt inn...

Mangler da:

Toastmaster

Klær til gubben og gutta våre

Kokk

Bartender

Transport

Overnatting

og musikk...

og en masse småting;)

Skrevet

OI, når du sier det på den måten, så ble jeg litt stressa gitt :(

Tiden flyr!

Vi har ordnet:

Kirke

Lokale

Mat

Overnatting til oss og alle gjestene

Kjole til meg

Uniform til sambo

Tiara til meg

Har bestemt meg for smykke, men ikke bestillt det enda

Frisør m/make up

Vi mangler:

Brudepikekjole

Sko til meg og jenta vår

Blomster til bordet og buketten

Innbydelser

Bordkort

Evt bil fra kirken (ikke bestemt oss enda)

Undertøy

Tja, kommer ikke på noe mer. Fotograf skal vi ikke ha for pappa er hobbyfotograf og har tatt veldig mange fine bilder gjennom årene. Vi satser på ham.

Er det noe vi har glemt?

Når sender dere innbydelsene?

Skrevet

Gifteringer mangler vi selvfølgelig, sukk. Men vi har sett på noen, så tror vi har mer eller mindre bestemt oss.

Skrevet

Den eventyrboka hørtes spennende ut! Vil du dele mer informasjon om den? Kanskje vi gjør noe lignende...

Skrevet

Ja, vi lager en "eventyrbok". Grunnen til at vi har kalt den det, har noe med lokalitetene vi skal ha festen i. VI skal ha festen i Trollsalen i Hunderfossen familiepark. FOr de som ikke har vært der, er det litt trolsk og eventyrstemning med ivo caprinos figurer utstilt i grotten før man kommer inn i selve middagssalen.

I eventyrboka har vi skrevet kort om hvordan vi møttes. VI har skrevet det i eventyrform ala: Det var en gang en dreng....blabla....og ikke visste han at det 3 år senere skulle bli født i prinsesse i bla bla bla...I denne eventyrboka vil vi også skrive inn menyen (tror jeg) som forøvrig også har eventyrnavn. Mener restauranten har kalt den retten vi har valgt " den syvende far i huset". Vi skal også si et par linjer om hver av gjestene. Gjerne noe litt morsomt, men samtidig si noe om hvilket slektskap det er...

Har også med noen sitater fra barn om ekteskapet/bryllup. Denne eventyrboka bruker vi også som bordkort, dvs vi setter navnet på fremsiden av den og legger en på hver plass/tallerken/ved siden av tallerken.

Den er ikke helt ferdig ennå, så innholdet blir nok revidert og redigert flere ganger :)

Skrevet

vi har i boks:

- kirke

- lokaler (hotell med alt inkl., dvs 3 retters, kaffe, alkohol og enkel pynting)

- overnattning til gjester og brudesuite på hotellet

- kjole (har to alternativer, holder på å bestemme meg for en)

- marineuniform til sambo

- toastmaster

- forlovere

- bestillt fotograf

- reservert hos to blomsterbutikker, for vi skal ha i en by hvor jeg ikke er så kjent, så aner ikke hvem som er flinke. Må snart bestemme meg..

- reservert to frisører av samme årsak

- ringer

Ikke ordnet:

- invitasjoner, bordkort mm

- meny

- opplegg for dagen

- pynt til kirke, bord osv (tror ikke vi skal ha så mye stæsj)

- musikk (hjelpes, har problemer med å få til noe bra med dette)

- og sikkert drøssevis av andre ting

Skrevet

Gud så gøy! Tror nesten vi må kopiere denne! Vi kan ikke ha eventyrsform. Det vil ikke passe vår setting. Men en liten bok med meny og det hele, var ikke dumt. Da kan vi jo bruke det i stedet for bordkort! Har nemlig tenkt og tenkt på hvordan vi skal ordne det med bordkort!

Bryllup i Hunderfossen! Det var en morsom vri! Det tenker jeg slår an og blir et bryllup alle kommer til å huske! lykke til :)

Skrevet

vi har ordnet dette:

-mat

-lokale

- kokker

-serverings damer

-musikk

-bartender

-kirke

-frisør

-sminkør

-kjole

-dekorasjoner og brudebukketen er så og si klart (venninne av mamma som skal lage)

Vi mangler innbydelser, kirke program, transport, klær til brudepiker og brudesvenn og samboer mangler klær

Skrevet

Tror vi er ganske ajour, mangler bare:

-innbydelser

-bordkort

-meny

-toastmaster

kommer ikke på mer.

Hørtes veldig fint ut med den eventyrboken. Vi skal lage en liten pressentasjon av alle gjestene med bilder og navn og hvem de er. Tror det blir litt moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...