Gå til innhold

Augustmammaer, har tante rød kommet på besøk til dere????


Gjest

Anbefalte innlegg

Kom til meg i overigår;-P

 

Æsj, æsj og atter æsj..... ennå jeg t.o.m. nattammer.

 

Hun spiser litt grøt på kvelden, ellers prøver jeg å amme (men føler jeg har fått mindre etter mensen).

 

Det rare er at det ikke gjorde vondt...... jeg hadde så sykt vondt i magen før fødselen (avhengig av p-piller). Håper det iallefall vedvarer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok ikke kommet hit enda.

 

Det heter seg at om en har veldig vondt før fødsel så kan en fødsel gjøre at smertene blir mindre. Ble nok det for meg, men nå hadde ikke jeg så veldig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, her kom ho forrige måned og det er den tida snart nå igjen. Ikke noe jeg har savna akkurat, men litt greit å vite at kroppen er i gang igjen liksom. Skulle ønske den bare varte i en dag eller no!!!

 

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og ikke glad for det akkurat.. Ikke noe jeg har savna.. Kom vel etter to.tre mnd, husker ikke helt. men har iallefall hatt den noen ganger nå. blitt vondere syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. her er vi i gang igjen ....jippi!!!!!!!!!! NOT!!

jaja, greit og vite at kroppen er i gang igjen liksom.. men den varte ikke lenge og mengdene var små. kan godt fortsette sånn hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er den ikke kommet enda, og jeg må vel innrømme at noe savn er det ikke! Synes igrunn at over et år uten mensen er heeeeeelt OK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har den ikke kommet enda=) Men jeg har satt inn Hormonspiral, så da er det jo ikke sikkert at jeg får blødning..Men jeg fikk ikke noe menstausjon mellom mine to barn,selv om det gikk et år før jeg ble gravid igjen.Så jeg har ikke hatt besøk av tante rød siden januar 2004.

Vet ikke hvordan det følest lengre, og savner det ikke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...