Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 er selv fra molde og har en sønn på 10 mnd. hadde vært hyggelig med et treff eller noe ?
Singelmamma og banden Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Beklager, jeg har vært veldig opptatt... Treff neste lørdag i Molde? Den 23.februar? Andre som også vil henge seg på?
Gjest vinterbrud Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er fra Molde,og har ei jente på nesten 3.5 år.
Singelmamma og banden Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har to jenter foreløpig. Eldste er 6 år, ho blir ikke med dersom det blir til vinterferien. Ho andre er snart 3 år. Tredje barn ventes i slutten av april.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 vært litt sein med å svare for har vært på sykehuset i kr.sund med sønnen min, men treff den 23 høres hyggelig ut ! vi blir gjerne med.! noen ønsker om hvor vi skal treffes ? hva med bare blå ?
Molde Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 heisann vi har trefff i molde den 1 mars på blå for de av dere som kunne tenkt dere og bli med..
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 jeg blir gjerne med..har en legetime den dagen men hvis det ikke krasjer så kommer vi ! når på dagen er det ?
Singelmamma og banden Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Beklager, hatt sykt barn og nett bare på jobben! 1. mars kan ikke jeg, jeg jobber hver dag frem til permisjonen begynner. Men jeg blir da evt gjerne med en senere anledning :-) Jeg skal jo være hjemme i 15 mnd'er :-) Så masser av tid! 24.februar er det visst jeg skal til Molde og hente andre jenta mi, og da stikker jeg gjerne innom et sted der det muligens er noen andre. Men akkurat når på dagen vet jeg ikke enda, for faren er innmari treig til å gi beskjeder! Blir nok en gang midt på dagen.
Singelmamma og banden Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Og forresten, til Molde: Så moro, du skal ha baby bare ca 1 mnd etter meg du da, har termin 24 april med nr 3 :-) Fint å se at det er flere her inne :-)
Singelmamma og banden Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Dytte! På lørdag 24 februar er jeg å treffe på cafeen oppe på Moldetorget, mellom kl tre og kl halv fire, og kan være til kvart på fem om noen dukker opp. Det var nevnt Bare Blå lenger oppe, men bekkenet mitt gjør at jeg ikke kan gå så innmari langt, og så vidt jeg vet ligger den borte ved Alexandra eller noe? Ikke så innmari godt kjent i Molde... :-) Men jeg må til fergekai etterpå i alle fall. Jeg er gravid, og har på/med meg en grønn jakke, med pelskant på hetta. Jenta som er med er nesten 3 år, og har en rød lue med kaniner på, og så har vi en gammel og grei barnevogn, mønstret. I lillatoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå