Gå til innhold

Irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg ble så irritert i dag..

Var ferdig på jobb kl 4 i dag, å dro å hentet lille gutt rett etter..

Da jeg kom i BHG ble jeg litt sjokka over at det var over -10 grader ute, og jr på 18 mnd var ute, ikke gjorde han noe, satt bare i en snyhaug og gråt.

Da jeg gikk bort å hentet han sa hun barnehage tanten at han hadde vært litt sutrete og utilpass(Hun foresten er ikke på avdelingen hans).

Tengte at det var litt rart, siden han elsker å være ute, men kansje han bare var sliten.

Da jeg kom inn å skulle ta av hn utedressen hadde han på seg et par tynne flisvotter, som jeg tok med i høst for at hn kunne bruke ute(hadde andre), i tilleg hadde han bare strømpebukse og ullbukse under den tynneste dressen han har i BHG.

da jeg tok av han lua for å skifte genser kjente jeg at han var kjempe varm.. FEBER!!

Fikk skiftet fort på han, og jikk ut til barnehage tanten og sa "neste gang sønnen min har feber å du ikke ringer å sier i fra meg, så hold han vertfall inne, å han suttrer fordi han fryser for han har alt for lite klær på seg" dama ble helt for fjamset og visste ikke hva hun skulle si.

Noen skulle absolut IKKE vært i BHG!!!

tipper jeg skal klage "litt" på mandag når jeg kommer i BHG med sønnen min,når det kansje er noen fra hans avdeling der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars gutten din =(

Trodde detg var en regel som sa at barna er innendørs om det er kaldere enn minus 10 grader??

Skrevet

Huff..stakkars lille vennen. Synes jeg ser en liten gutt sitte der for seg selv og gråter :( Bra du sa fra synes jeg!! Og si fra på mandag også. Håper gutten din kommer seg fort. Lykke til og klem.

Skrevet

Herregud, jeg hadde klikket!!!!! Hadde blitt så lei meg og sint på vegne av lille ungen min, dette grenser jo til omsorgssvikt! Fy søren, ikke bare"litt" klaging herfra nei, men ganske så kvass samtale om ikke med styrer så iallefall avdleder! Slikt SKAL ikke skje i bhg! En ting er at de ikke hadde merket feberen hans, men kombinert med 10 kalde og for lite klær!!!!

Håper det går bra med gutten din nå, fortell dem med klare ord hvordan dette oppleves av en mamma!!!!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...