phantomet Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg hadde en flott samtale på telefon, med Attpåklatten tidligere ikveld, og hun ba meg lage et innlegg på vegne av henne. Hun og familien er i full sving med å forberede morgendagen. Og det blir en flott avskjed og hyllest til livet som søsteren levde, og en verdig markering for alle dem som stod henne og familien nær. Og så fortalte Klatten at hun hadde vært ute hos Dailis med kakefat, og at dette fantastiske mennesket bor på et av verdens flotteste steder. Og at stemningen og de gode kreftene som finnes der gav en deilig innpust i tilværelsen... Så nå Dailis, som den sanne engelen du viser deg å være, Klattens beskrivelser og varme ord om deg og stedet, gjort at ihvertfall jeg ser enda mer frem til å treffe deg igjen.*smiler* Oversender deg nok en hyllest fra Klatten med familie! Og sender deg en klem bare fordi du er deg, og fordi du vet å stille opp for dine medmennesker! Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Fantastisk fantastisk fantastisk!!!! Dailis er en ekte engel og hun bor på verdens vakreste sted!!! Jeg var helt overveldet jeg - en sånn ro og et så vakkert område...........helt fantastisk! Og tusen tusen takk........igjen:-) Nå tar jeg kvelden........imorgen blir en fin og spesiell dag:-)
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Ja, masse lykke til i morgen! Skal tenke masse på dere.. Synes jeg får voldsomt mye skryt for bare noen kaker her, men er koselig da...Du damen med det gule håret;D Håper du får sove godt i natt så du er uthvilt til morgendagen. Klem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hehehe..........du må gi en god klem til gutten med det gule håret fra meg:-) Ble visst ikke kvelden på meg helt ennå........ mange tanker i dette hodet akkurat nå........men snart så håper jeg at hodet tar seg en pause på den myke puten sin:-)
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Det skal jeg gjøre.... Jeg herpet akkurat kremen til suksesskaken....grrr Da blir det ny krem i morgen..... Ikke rart det er mange tanker i dag....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Uff da..........stakkars, der står du midt på natten og lager kaker!!! Hmm.........men om det blir feil, så ikke styr med den da!!! Ingen krise vet du:-)) Blir nok mat og kaker, det er bra sikkert:-))
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Ja, hørtes sånn ut, hehe. Må prøve en gang til bare....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Glemte forresten å fortelle deg isted at det går gjetord om bakeferdighetene dine i byen (Moss:-)! Når vi var og lagde maten til imorgen, så var det ei av dem som hadde hørt så mye positivt om kakene du lagde!!! Så det så!
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Oisann, og jeg som trøstet meg med her i stad at du har aldri sett kakene mine, så de er sikkert bra nok, hehe. Men koselig å høre da....selv om jeg blir litt småfrustrert.. Suksesskake er visst noe av det enkleste en kan lage....det er jeg ikke enig i, haha. Mannesaken her ber om å hilse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Takk for det:-) Så han er våken ennå han også ja:-) Hilse tilbake da! Mannesaken her snorker tungt nå, han endte jo opp med å shine hus og skifte på senger og rydde og greier, for jeg forsvant ut av heimen i 13-tiden og kom hjem over midnatt.........jaja.....har vel ikke vondt av det heller:-)
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Han tussler rundt her i halvsøvne og skal hjelpe meg, hehe. Søt han... Nei, får se til disse karnevalsklærne før jeg hopper i seng..... Og dumme dumme kremen og da:( Jeg skal spørre min kjære mor i morgen jeg, hehe, er ikke første gangen dette skjer. Meg og slik kake er en vits i familien, for jeg kan liksom bake så avanserte kaker, men det enkleste har fått masse rare resultater....feks den dagen det ikke var mulig å få kniven en cm ned i kaka engang, hehe....(har sjekket at det går nå da, hehe) Håper du får sove da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Hihihi.........ja ingen er perfekt påstås det..........Jeg er imponert uansett krem eller ikke krem jeg;-) Jeg er helt analfabet på kaker, gjærbakst derimot, det klarer jeg fint:-) Jeg forstår fremdeles ikke hvor du henter all energien din fra, jeg vil gjerne ha oppskriften på den jeg:-) Oppe halve natta, oppe hele dagen, når henter du påfyll da?
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Vet ikke jeg, er i skikkelig underskudd.... Skal stå opp sammen med trygve...om to timer:S Gaah...
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Men nå tror jeg at jeg tussler opp og leter frem utstyret til i morgen.... God natt, sove godt og søte vidunderlige drømmer.... (har jeg og min søster sagt til hverandre siden vi var bittesmå, hehe)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 God natt ja, sove godt og drømme søte vidunderlige drømmer du og:-)
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 Han skal på jobb (bør sov bittelitt) og jeg skal fortsette....pleier å stå opp klokken 5 da...da er minigutten oppe.... Så vil ha noe unna uten disse små trolla hoppende rundt meg:D Og liker å ordne matpakker og alt mens det er litt stille i huset.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Jeg gir meg ende over jeg! Kanskje det er derfor jeg har fått barna så spredt;-) Hadde aldri orket å stå opp kl 5 og starte dagen jeg! Men, man kan venne seg til alt sies det.........selv om jeg tviler når det gjelder søvnmangel.............Prøv magnesium, det kan hjelpe:-)
Maud Skrevet 16. februar 2007 #20 Skrevet 16. februar 2007 Jeg blir alltid rørt av historier om snille mennesker. Er imponert over Dailis som har hjemmebakeri hele natten for noen hun egentlig ikke kjenner så godt. Så tenker jeg at det handler om å strekke ut hånden til et mennesker som selv strekker ut hånden og gir av seg selv. Det er godt å gi til noen som trenger det og ekstra godt når mottakeren selv er så snill som jeg tror Attpåklatten er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå