Katta&Eira Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er det noen som har blitt gravid eller kjenner noen som har blitt det selv om mannen har hoppet av i svingen? Noen sier det er en viss sjanse for det, men jeg kan ikke tenke meg at det er mulig, liksom...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Joda, det er nok mulig. Det kan komme sæd før det går for mannen. Det kommer jo væske i fra penis før også, og der kan det være sæd. Hoppe av i svingen har aldri vært noe "anerkjent" prevansjon!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 *vinke* Det er fint mulig ja! På første forsøk også )
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 venninna mi ble "gravert" på den måten da hun var 19...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jepp, er fult mulig. Vi ble det:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Det er absolutt mulig.. Jeg ble det:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har to slike barn jeg, hoppe av i svingenbarn. Men de vi skulle uansett prøve litt senere på å lage dem, så vi rakk ikke det. Så jeg ville aldri brukt hoppe av i svingenmetoden hvis det ikke var ok egentlig å bli gravid!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Har man sex så er det alltid en mulighet for å bli gravid. Min gutt ble til da vi hoppa av i svingen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Hei Vi har hoppet av i svingen siden jeg sluttet på pillen i beg. av 1999. Nå åtte år senere har vi tre barn, men alle tre planlagt. Dvs at de har blitt til på 1. eller 2. periode da vi planla hver en av de. Så for oss har det fungert veldig bra. Men vi tenkte hele tiden at hvis det skulle bli et uhell så ville ikke det gjort noe. Nå etter at vi har fått tredje og siste mann føler jeg at det har blitt skumlere. Så nå skal jeg anskaffe oss en ladycomp eller pearly. For samtidig er det litt kipt at mannen må trekke seg ut før det går for ham.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Alt er jo mulig, men jeg brukte den metoden i et år, uten å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå