75 modell og mamma til 6 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Min snart 13 årige sønn sa noe morsomt her om dagen, mamma,du er den yngste mamman i min klasse, men sikkert normal når lillebror begynner på skolen, ha ha. Når fikk dere førstemann folkens?
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei.jeg er mor til 3,har akurat fyllt 30.Jeg var akurat fyllt 20 da jeg fikk eldstemann,en gutt:).
75 modell og mamma til 6 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 har tenkt litt på dette i det siste, vi hadde fire da vi var 24 år og størstemann begynte på skolen, og hjelpe meg hvor mye dritt vi fikk og negative holdninger blant"voksne" foreldre. Nå når vi er fylt 30, får vi bare positive reaksjoner. Jeg kan aldri tenke meg å behandle unge foreldre så nedlatende:-) Men på den annen side, GUD så godt det er å ha den roen som vi har i foreldrerollen nå, enn om vi kunne fått den med førsteman he he
tenker-mye Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Du er jammen god!! Seks barn. Hvordan klarer du dele på tiden??? Jeg har fire barn, og en av guttene sliter veldig med lesing og skriving. Da tar leksene lang tid med han og jeg må hjelpe mye. Alle trenger oppmerksomhet på hversin måte! Har du tenkt av og til at du kunne ønskt mer tid med hver enkelt?? 75 modell
twoboys & a girl Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Fikk min første da jeg var 24, men hadde da prøvd i 4 år. Er nå snart 29 og skal ha min andre.
Sassy. Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg var 17 da jeg ble gravid første gang,18 da gutten min ble født. Går i 2. klasse nå (skal opp i 3. til høsten). Har helt klart fått litt pepper og noen upassende kommentarer gjennomde årene. Men men... Vi har da klart å oppdradd han så det så :-D Og jeg er også den yngste mammaen i alt vi er på. Men jeg tenker heller på det slik at : Når våre venner får unger,så er vi nesten ferdige,og kan nyte livet,og reise mye (og selvfølgelig dulle og dalle med barnebarn som kommer :-D) Men må tilføye det at her jeg bor,er det ikke uvanlig å få unger i ung alder,det er nesten heller uvanlig om en ikke har fått unger før en er 25 (og da rekner vi det som seint ute...he he)
Na`is`vi`mi` Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Er 75 mod. og fikk førstemann i 1994.( går i 7.kl) Har fått en del kommentarer her også..men kun positive:)
godiva med 3 gull Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er 74 modell, og fikk min første i 04. Hun kom i mars, og jeg fylte 30 i oktober. For meg har det vært helt perfekt å vente såpass lenge med å få barn. Har drevet aktivt med avel av hest, og ikke vært "villig" til å kutte ned på det før. Har fremdeles hest, men i mye mindre skala!! Det er barna som prioriteres til enhver tid. I min vennekrets har flesteparten faktisk ventet til rundt 30 med å få første.. Har nå 2 jenter, og tenker det blir med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå