Gå til innhold

Uff da..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser det er flere her som misstenker at de kan være gravid igjen.

Er det bare meg som ikke har hatt sex igjen etter fødselen...?? (pinlig..)

Har ikke kommet dit enda selv om kondompakken ligger klar på badet.. hihi

Signerer anonymt jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt sex, men vært litt forsiktig...:) frister egentlig ikke med to tette allikevel. Vil kose meg med Henning en tid først...

Hjelpes, tenk om nr 2 skulle kommet allerede til høsten... :0

Begynte på p-piller idag :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som har sex..

hvor sover baby'n???

Hos oss sover hun i senga vår for tiden, men har sin egen like ved, så det føles litt "ekkelt" å vite at hun kan ligge og "se" på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kosestunden i stua vi. Hehe. Slukker det meste av lys og gjør det litt koselig:O) Vi har prøvd på soverommet,men jeg blir bare liggende å høre etter babyen som ligger i samme seng. Det blir bare litt for rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen sex her heller, seks uker siden fødselen....

frister meg, føler meg helt ok neri der, har jeg gjort siden to uker etterpå.

men det virker liksom ikke så viktig lenger....

må vel til pers en eller annen gang tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, her har det ikke vært noe sex enda. Men mye kosing da! Det er vi heldigvis flinke til alltid.

 

Først skulle vi vente til etter 6 ukers kontrollen og nå må vi ut å kjøpe kondomer. Ting tar tid.... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten er ikke akkurat på topp her heller. Har prøvd et par ganger, men iccch jeg synes det var vondt jeg (selv med masse glidekrem), så klarte ikke å gjennomføre det. Tok det opp når jeg var på 6 ukers kontroll, og da sa de at jeg antakelig ville være øm og sår så lenge jeg ammet, så tviler på det blir så mye sex framover heller... Stakkars mannen min, men heldigvis maser han ikke og han har forståelse for det!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg har hatt sex, noen få ganger. Grudde meg kjempe masse til det. Var redd for at det skulle være vondt og det var vondt de første gangene men så går det seg til. Har brukt glidekrem og det hjelper, for da blir man ikke så sår.

I stad var det første gang uten glidekrem og gikk kjempe fint......:o)

 

Velger å være anonym....pingle :0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke hatt sex ennå og poden vår er 8 uker. Dessuten så har vi en 5 åring i huset som våkner på kvelden/natten.. så det skal litt til å koordinere at begge sover. Har ikke så mye lyst heller skal jeg være helt ærlig. Vil først til gynikologisk kontroll... vet ikke om alt er som det skal der nede etter "broderingen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så lyst på sex.....jeg tenker ikke på noe annet....

men når kvelden kommer så er jeg oftes så trett at jeg rett og slett ikke orker.

 

nå signerer jeg anonym,,,i tilfelle min mann skulle finne på å lese inne på dib..da hadde jeg aldri fått fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten min ble forløst med ks, så vi hadde sex "allerede" 5 uker etter fødselen... men var litt forsiktig da, vil jo ikke bli mamma igjen allerede til høsten, hehe.. hater gummi, begge 2.. så det var jo LITT risky å bare dra'n ut rett før.. men men.. vi klarte ikke vente lenger :o

om 3 uker får jeg satt in spiral og da er det fritt fram :D

er litt rar siden lillegutt sover på rommet vårt for tiden, men som regel sover han ganske godt, og han SER jo ikke noe når han ligger nede i vogga si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex etter 4 uker, og det var aldeles ikke godt. Også gikk det nesten 3 uker til neste gang, men nå er det ikke vondt lenger. Husk å bruk glidekrem! Skal få hormonspiral om 3 uker. Bruker kondom fram til da! Skal vente litt med nr 2!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...