Gå til innhold

Kokosbolletreff???

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vinterferie til uka... Foreslår herved utflukt til Den lille kokosbollefabrikken i Oslo torsdag 22. februar... Kanskje en liten sleng innom Nøstebarn også? Noen som blir med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jamen vært kjekt.

Prøver å legge litt planer for vinterferien.

Men da blir det nok med smått og stort på slep:-)

Skrevet

Å det hadde vært kjempekoselig, trollet! Skal sjekke hvordan det er på jobb til uka :)

Skrevet

Vi blir gjerne med! :-)

Skrevet

Dytter denne opp litt, jeg ...:-)

Skrevet

Stort og smått på slep er hyggelig!

Skrevet

Trollet: tenker du midt på dagen eller 14-15-tida eller eller eller?

Skrevet

Jeg tenker midt på dagen.... Hvertfall ikke så sent som 14-15-tida...

Skrevet

Hdde vært hyggelig, liker både kokosboller og å handle - men må nok holde meg rundt teltene siden vi driver med barnehagetilvenning for den minste revungen den dagen!

Skrevet

god tur på kokosbolletreff! jeg gleder meg til å se dere om ikke så lenge!

Skrevet

Skal vi rett og slett utsette det til flere har anledning?

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært med, men det er denne jobben da. Hvis dere finner en annen dag, håper jeg at jeg kan kalle det en lang lunchpause...

Skrevet

det høyres deilig ut....kokosboller er nemlig noko av det beste eg veit, men for oss bergensere så blir det nok litt langt, ikkje har me vinterferie ennå heller. Men kos dere.

Skrevet

Jeg foreslår at treffet utsettes til temperaturen stiger til mer levelige grader i Oslo....?

Skrevet

Det høres lurt ut. Ikke så koselig å gå tur langs Akerselva i denne kulda...

Skrevet

Det ser ikke sånn ut, dessverre. Tonetrollet (som foreslo utflukten) forslår over her å utsette i hvert fall... Og flere har bifalt.

Du får melde deg i god tid neste gang, Husnissa :)

Skrevet

Jeg er veldig for å utsette det! Hvis denne kulden holder seg, er det nok ingen av våre små som har godt av å være ute. Jeg har dessuten hatt en del problemer med ryggen i det siste, og har endelig fått meg time hos fysioterapeut. Et helt år uten trening med en sånn rygg som jeg har, straffer seg.....

Skrevet

Enig i å utsette.

Altfor kaldt for myke, varme babykropper ute nå:-)

Skrevet

Hva med å planlegge på en eller annen onsdag???? For da har jeg muligheter utover!!!! Med fri fra dagmammajobben og bare ett barn så kan jeg gjøre ALT!!!!

Skrevet

Onsdag er den eneste dagen som jeg aldri kan!!!!!

Skrevet

Ja, ikke sant ;-) Onsdager har vi fagdag på jobben. Fravær er forbudt!!!!!

Skrevet

Ja..ja.. Da får jeg vel slenge meg med uti mai en gang... for da er jeg aldeles fri fra dagmammajobben!

Skrevet

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...