Gå til innhold

Rart med lapskaus i dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle servere lapskaus i dåpen. Er jo så lettvindt når en har maten klar når en kommer hjem.

Eller er det litt rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker lapskaus,MEN syns det er noe kjipt å servere det i en dåp ja.

Skrevet

Finnebiff e jo åsså veldig enkel og suuuuper godt. passe fint til dåp det også akkurat som lapskaus:) Kan jo ha en super god kaka til dessert i stede =o)

Skrevet

Da ville jeg heller tatt gryterett..

Skrevet

Hadde nik heller valgt gryterett jeg også..server den sammen med ris,salat og loff:) Kjempe godt og lettvint:)

Skrevet

Ja det er kanskje litt rart. Tenkte at det var lettvindt jeg. Er så lei av de snittene og...

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på lapskaus, det er lenge siden jeg har spist. Hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått det på en dåp =0)

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart,

vi skal bestille mat og da var en av varmrettene lapskaus..

Skrevet

Det har vi hatt i begge våre barnedåper og hørte ingen klager på det! Uansett så spiser folk det de får:-).

Skrevet

Godt å se at ikke alle oktoberrbabisser er døpt enda da:)

Skrevet

hehe neida her blir det dåp 4.mars og da er snuppa nesten 5 mnd;-)

Skrevet

Jeg syns ikke det er rart. Vi fikk lapskaus i dåpen til niesa mi, jeg tenkte aldri at det var rart. Heller nam nam! Svigerfar hadde laget den =)

Skrevet

Samme her:) Tror det blir lapskaus forresten. Skal jo ha masse gode kaker etterpå.

Skrevet

Lurt det,

alle liker jo lapskaus og som du selv sier da kan det lages på forhånd..

Lykke til =0)

Skrevet

høres bedre ut med lapskaus enn gryterett.... Kan ikke noe for det, men synes gryterett passer på "harryfester/rølpefester"!!!!

Vi hadde suppe, og den ble veldig godt mottatt.....så gå for lapskaus du.

Skrevet

Jeg er enig i det - synes ikke gryterett er noe bedre enn lapskaus... Det viktigste er ikke hva man spiser, men med hvem;) Og hjemmelaget lapskaus er jo kjempegodt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...