phantomet Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Huff, jeg er nok egentlig en fæl dame...for jeg har spurt om vitsen med å "stjele" andres nick...etter å ha gjort en oppdagelse, der "Småens" nick dukket opp i revidert utgave.... (Får skylde på at jeg ikke føler meg helt i tipp topp slag, og egentlig lurer på om jeg holder på å bli ordentlig syk med influensa eller liknede... )
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Det var helt på sin plass synes jeg:) Usømmelig å "stjele" småens nick:) Go tante Sofie!!
Tiggywinkle Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 He, he så det ja....bra vi er har tante Sofie her.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 var det denne dritlei hei hei? er ikke særlig kreativ da...
phantomet Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Egentlig lovet jeg damene her å pensjonere Tante Sofie...men der smatt hun ut igjen gitt!!
phantomet Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Jepp! Og vi vet alle at ingen kan konkurrere med Småen.... Det finnes bare en av henne! Nemlig! *ler*
Karomamma Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Nei nei nei, tante Sofie må være her!! You go girl!
Trollmora Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Go tante Sofie! Man trenger jo ikke ha ett fullstendig anarki heller! Stjele nick er for simpelt.
Blomman Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 men Tommage dritlei hei hei ba forsåvidt om unnskyldning for å ha "stjålet" nicket til dritgrei da hun begynte å bruke det da..... - og endel svarte henne at dritgrei nok var humoristisk nok til å tåle det....
phantomet Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke sagt annet enn det som tydelig kommer frem i tråden... Ser ikke bort ifra at Småen tar det som et kompliment, men settingen er ganske så rar... Og vi vet jo alle at ingen andre enn Småen ville kommet på det nicket... Og at bruken av revidert utgave kommer som en følge av at man har lest det opprinnelige nicket.. Det var også tydelig at Tommage skjønte at innlegget var myntet mot henne...uten at jeg trengte å spesifisere.
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Nå trenger vi en tante Sofie her også - eller kanskje vi bare skal være nabokjerringa, alle sammen i dag? Bort med anonymknappen er dagens oppgave!
phantomet Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2007 vel.. Jeg tror kanskje at det var min Tante Sofie tendens som tente opp den ildske her inne.... Noe som absolutt ikke var meningen. Jeg etterlyser bare litt respekt, og om man ikke kjenner godt nok til forumet, og prøvr seg her inne for første gang er det jo vanlig folkeskikk å si høflig hei....og så gjøre en innsats for å bli en del av det flotte felleskapet som finnes her inne.
Tommage♀♂ Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Hei hei! Det var virkelig ikke meningen å støte noen som helst ved å ta nicket Tommage-drittlei, hei hei for noen dager. Jeg ER drittlei, og skulle henge det på nicket mit, og sin en ihuga dibber er det noen nick som fester seg til hodet, og så ble det bare automatisk drittlei,hei, hei... Ikke særlig kreativt nei, som noen nevner her, men det var ikke det som var menigen heller. Nå kan jeg derimot skryte av å være høygravid, og selv om det er uhorvelig mange som henger det bak nicket sitt så stjeler jeg den varianten også. Hilsen nick-tyven
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Kjære tommage først så tenkte jeg HEI du din frekkas, så leste jeg det som ble skrevet noen dager etterpå så ble jeg dritglad i stedet... :-) Gratulerer med ny tittel! og lykke til med de relativt nært forestående begivenhetene1 :-) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå