satime Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 ...eller går det fint å bare gi kaldt vann fra springen om han er tørst?
komplett familie Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 nei, men jeg vet det er mange som gjør det. Jeg gjør det ikke.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har tatt vann fra springen fra hun var 4 måneder. Gått bra med tullemor =0). Du får prøve deg frem.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 vi koke enda vanne.. men det e før gubben vil det.. hehe.. æ trur ikke det gjør nå nu om han får vann fra springen... men fikk nesten kjeft da så tørr ikke anna.. hahahahah
satime Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 takk for svar. Har gjort det frem til nå, men ble litt usikker da jeg hørte om noen som ikke gjorde det. Da prøver jeg rett fra springen neste gang..
Bussi Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spurte om dette da vi var på 6-mnds kontroll og fikk til svar at vi ikke trengte å koke vannet lenger, blant annet siden det er så rent vann i Norge =)
satime Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 ok...det var fint. Er ikke mange minuttene man sparer, men det blir jo litt mer lettvint. Hvordan er det med varmt vann da? Det kan man vel ikke ta rett fra springen vel?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 jeg koker ikke vannet til gutten vår. han er 5 mnd og 1 uke. men varmt vann ville jeg ha kokt og avkjølt. vet ikke helt hva det er med lunka vann fra springen, folk sier mye ulikt, noen sier at kobberet fra rørene kommer med, men jeg veit ikke. gjør det hvertfall ikke..
firemerkersmør Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Dette er oppe 2 ganger i uken. Jeg vill absolutt anbefale å koke det.
Jerry 82 Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Man kan drikke kaldt friskt vann fra springen, men varmt/lunket vann blir ikke bra om så man koker det. Så drikk gjerne kaldt vann fra springen, men bruk også kaldt vann hvis du skal koke det opp. Vann fra varmtvannstanket er "forurenset" vann.
fult hus:) Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 har dere prøvd en liten dårpe saft i vannet?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Saft i vannet? har det noe å si for om vannet er rent og trygt for de små mener du? Bare så ikke jeg misforstår deg her...?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 Jo, men handla ikke dette om hvorvidt det var trygt eller ikke? Kanskje jeg bare misforstod. Jeg gir forresten bare vann jeg, for det syns lille gutten vår smaker godt:) han er veldig entusiastisk i forhold til vann:)
SpiseLise Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 Det er veldig lurt å vente med saft. For det første er jo de fleste små glade i søtt, sånn at det kan bli vanskelig å lære dem å drikke feks vanlig vann. For det andre er sukker usunt for kropp og tenner. For det tredje skal man ikke gi light-produkter til små barn.
fult hus:) Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 d handla vell om d ja, men d må da gå an å spør om nå som har me vann å gjør me d samma dokker va inn på temae?? eller plage d dæ????
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 Sisselog Dennis: Det var ikke ment som en voldsom kritikk, så ta det helt med ro. jeg bare skjønte ikke om det hadde noe med tema å gjøre og derfor spurt ejge om det var noe i debatten her jeg hadde gått glipp av. Intet værre enn det.. Ha en fin kveld:) Ps; jeg svarte deg jo også, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå