Gå til innhold

Hvor mye sover ditt barn på 6 mnd om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...min lille gutt sover bare ca.2 timer fra kl.8 til han er stup trøtt kl.18.30 på kvelden. Lurer på hvordan dere andre har d. Er det flere som sover så lite på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutten vår på litt over 6mnd står opp ved halv åtte- åtte tiden hver dag, og legger seg litt før kl 20 om kvelden. I løpet av dagen sover han ca 3 "halvtimeslurer", så det er flere som din lille gutt;-)...

Skrevet

Hun pleier å våkne i 6.-6.30 tiden. Har en halv time - times dupp ca i 11tiden. Ny dupp i 14-15 tiden, da i ca1,5t

Legges for kvelden ca kl,20...

På dager hvor vi er ute og kjører, eller er på besøk, så sover hun nesten ikke på dagen i det hele tatt... Kun veldig små dupper i bilen..

Skrevet

madelen står opp 8. Hun sover også som oftest 2 timer eller 3.Men varierer sånn.plutselig en dag så sover hun 2-3 timer. alt fra 20 min... Men det blir ofte endel små lurer.

Er så vant til det fra hun var lita så her er det veldig normalt!

legger seg i 7 tiden

Skrevet

Hun er 5,5 mnd, men det er jo ikke så langt unna.

Sover fra 21-10, ikke i strekk altså... Langt derifra:-)

Mellom kl 10 og kl 21 sover hun som regel bare 2 x 20 minutter.

Har skikkelig lakenskrekk, og skal ha med seg alt. Tviholder øynene åpne, selv om hun er trøtt som bare det.

Skrevet

Hei

Jenten min er praktisk talt umulig å få til å sove på dagen i det hele tatt... Hun sover maks 2 timer hun også.... Og det må vi jobbe for å få til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...