Gå til innhold

Endelig kom prinsen vår!


Kassi 3 gull

Anbefalte innlegg

Torsdag kveld - 1.februar - kl 17.45 kjente jeg den første rien. De var ganske svake til å begynne med, men det gikk ikke lenge før de kom ganske tett, 3-4 min mellom.

 

Kom oss av gårde til føden i syv tiden og fikk tildelt fødestue med en gang. Låg 25 minutter med sparketesten før jeg kjempet meg gjennom mer og mer intense rier hengende vekselvis over mannen min og prekestolen.

 

Kl 19.50 startet pressriene, men jeg presset ikke aktivt før rundt kl 20.00. Vannet gikk kl 20.11 og kl 20.12 ble den lille gutten vår løftet opp på magen min.

 

Det hele gikk så fort at det nesten føltes som en "ut av kroppen-opplevelse". Måtte klype oss i armen for å sjekke om dette virkelig hadde skjedd. Det var jo ikke mer enn to og en halv time siden jeg satt og såg barne-tv med storesøsteren og ante fred og ingen fare. Og så var plutselig hele fødselen over og jeg låg der med en liten gutt på magen... Men å, for en lykkefølelse!!! Helt fantastisk!

 

Nå koser vi oss hjemme og nyter livet som 2 barns foreldre!

 

Og jammen frister det ikke med enda en familieforøkelse - om et par år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj gratulerer! jeg fødte selv en jente 1 februar kl.17.53 jeg ;) (men jeg holdt på 1 døgn!)

 

LYKKE TIL VIDERE! kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...